filips dts 5816 03

P

ploeger

ik was er mee bezig en toen klaar was deed hij niks meer is hij nog weer te herstellen het is wel een van de eerste serie jk heb alles geprobeerd maar helaas zowel met een oslink en met serieel . wie heeft de oplosing ik hoor het graag.

met deze ontvanger kan je niet zo erg veel
Je kan er een multicam van maken maar een emu lukt niet
de kaart heb je nodig
dan je probleem .
als je hem aanzet wat staat er in het display.
welke FW heb je er in gezet.

WOOFER

ik heb hem helemaal in mekaar getrapt ik werd er dood ziek van.

Dat is (ook) een oplossing en heb je geen OSLINK meer nodig
Ik denk dat dit wel het laatste is wat ik zou doen en misschien
was dat ook wel het laatste wat jij deed.
Via diverse sites kan je vaak wel hulp krijgen maar jij hebt al gekozen.
Nu maar 2 minuten stilte voor deze aanpak.

groeten WOOFER

dankje jk ben zeer vedrietig maar ik kom er wel over heen.
toch bedankt voor je reactie.

Hey Ploeger, Kop op h?!
Ik ben erg nieuw in de sat wereld en heb zelf ook zo'n type, alleen heb ik nog nooit kunnen spelen met een Oslink.... was net te laat (vorige week alles zwart zoals je hebt kunnen zien!)
Gelukkig heb ik wel voor het eerst wat FW'tjes in m'n andere 5816/23 kunnen proppen. Ik was echt versteld hoe makkelijk het was (alles staat op de site van M_Z).
Ook heb ik begin vorige maand een Inf. USB Phoenix gekocht met een plat kaart, waar ik ook het een en het ander mee heb kunnen goochelen... (voor een DSR2000)
Wat ik hiermee wilde zeggen is dat het errrrg jammer is dat je dit hebt gedaan. Ik neem aan dat je hier bent omdat je je problemen wilt oplossen? Probeer het te zien als een uitdaging....
Wat moeten we doen met al die spullen die we hebben aangeschaft, als alles weer te zien is..... (dan is er geen hobby meer!)

Veel sterkte en laat nog iets van je weten!

P.S. wat ga je met die Oslink doen?

Met vriendelijke groet,

hey Onassis,

Ik heb ook een 5816/03G van iemand gekregen en zou graag willen weten hoe jij die andere FW erin hebt gezet zonder een oslink te gebruiken? Wil deze n.l. toch nog niet slopen zoals ploeger heeft gedaan... :)

Of kan iemand met een oslink in de buurt van amsterdam me een handje helpen..

Thanks,

Don

tis een DST5816/03G/13008C+04 als je daar nog wat aan hebt..

DOVOCOM,Ik zou je graag helpen,maar naar Salland rijden vanaf AMSTERDAM is wel een heel eind.
Enige tijd terug heb ik ook een 5816/03 gepatcht
Je kan er een multicam van maken,maar volgens mij lukt dat niet zonder een OSLINK.Een EMU kan je vergeten,dat lukt niet.

Groeten WOOFER

THX WOOFER,

Ik ben al een oslink aan het bestellen...
ken nog wel een aantal mensen die ook dit type hebben, mischien dat we er met z' n allen nog wat aan...

Laat wel weten via het forum of het gelukt is.

groet

DOVOCOM

Veel succes en als je hulp nodig hebt kan je altijd even reageren

Groeten WOOFER

@dovocom
Waarschijnlijk was het een beetje onduidelijk, maar ik heb in totaal drie receivers (DST5816/03 , DST5816/23 en DSR2000), waarvan ik in de DST5816/23 een nieuwe FW'tje erin heb gezet en voor DSR2000 heb ik mijn Matrix Reloaded geprogged.

@woofer
Hebben we tegenwoording iets aan een multicam? Ik gebruik nl. alleen de DSR2000 op dit moment, aangezien ik geen enkele bruikbare FW'tjes kan vinden...

... ik hoor het allemaal wel!

Hosting Fun

Advertenties

Terug
Bovenaan Onderaan