film,s downloaden

Hoe werkt dat dan met een payserver,, kan iemand mij dit uitleggen hier of per pm,, bedoel je dat je hiervoor moet betalen dan.

Heb er verder geen verstand van,, ben al blij dat ik het nu werkend heb met newsbin pro en de alt binaries van planet.nl

@jack

ik heb bv een pay server ,die een retentie tijd heeft van 10 dagen en voor 98% compleet ben ook heel tevreden deze server kost dan ook 15$ IS ONGEVEER 12 euro per maand en dan kan je er zoveel afhalen als je zelf wilt dus download is ullimtited en mag je ook nog op 6 draadjes downloaden..

greets mbon

Ja maar weet nog steeds niet hoe dat nu werkt of werkend krijgen,, neem aan dat ik gewoon bij planet kan blijvven hiermee.

ja je kan gewoon bij planet blijven, en als je een payserver neemt dan krijg je van de payserver een wachtwoord en paswoord en of maak je zelf zoals je je hier moet aan melden met wachtwoord en paswoord.met die wachtwoord en paswoord die je dan hebt vul je in bij bv grabit met de naam van de server bv.news.usenetserver.com
en dan gaat alles hetzelfde als je nu doet....

oja voor de meeste payservers moet je wel een creditkaart hebben...

Met een payserver krijg ook mee groepen toegewezen,die anders bij je eigen provider niet krijgt.Zou het ook mogelijk wezen om een payserver met tweeen te delen,wordt het finacieel ook weer aantrekkerlijker.

groetjes kjonker

ja kjonker dat gaat moet je wel de draadjes delen dus als je met 6 draadje kan downloaden bv,dan ieder 3 is geen probleem....

hoeveel draadje hebt je dan met usenet?

groetjes kjonker

Kan iemand mij even per pm een paar links toezenden voor die payservers,, want heb echt geen idee waar die te vinden.
alvast bedankt.

@kjonker ik zit niet bij usernet ik heb forteinc en ben zeer tevreden ik doe het samen met een vriend van me..ieder 3 draadjes en dat gaat snel genoeg onbeperkt downloaden

@jack je hebt pm

@Jack:
http://www.forteinc.com/apn/index.php

Onderaan kijken bij unlimited service plans.
14,95 dollar per maand, 6 lijntjes, onbeperkt downloaden.

De meeste newsservers hebben limieten en zijn nogal duur, dit is een van de goedkoperen.

Astraweb is ook erg goed, alleen is die wel beperkt tot 2mbit en maar 4 lijntjes. Maar verder prima.

Heb inmiddels rondgekeken en denk dat deze: http://www.forteinc.com/apn/index.php

inderdaad het beste is,, niet al te duur en ik verbruik toch wel veel gb's per maand.

Dus ingeschreven en effe geprobeerd met Newsbin Pro en jahoor,, werkt perfect en snel en ook krijg ik nu alle postings binnen van mp3remixes die ik met planet niet kreeg.

Verder gebruik ik FTD om mezelf van de laatste postings op de hoogte te houden :)

Allemaal weer bedankt voor de hulp.

En nu een neut want we zijn doorrrrrrrrr naar de volgende ronde :)

Ik ga er van uit dat men geen gigabytes koopt maar gewoon de ongelimiteerde download neemt, dan ben je veel goedkoper uit dan dat je gigabytes koopt, ongelimiteerd is immers ongelimiteerd dus zoveel gigs als je maar wilt.:)

Maar het ligt er natuurlijk aan waar je account voor neemt, als het voor dingen compleet te maken is, is het een andere zaak, het is een keuze die je maakt.

Ohja... FTD neemt tijdelijk dacht ik ook weer leden aan, en FTN is er inderdaad ook eentje om in de gaten gehouden te worden, goede posts van beide clubs.

Wij downloaden met 3 personen en hebben zowat alle leuke films binnen,zoals kill bill2 en van Helsing. Als je dan een aantal dagen niets meer te downen hebt, kun je beter GB's kopen dan dat je unlimited hebt, want dan betaal je wel voor de tijd dat je niet download.

FTD heeft een limiet van 50.000 leden, meer komen er niet op. Als je meer dan 3 weken niet aanwezig bent geweest op FTD, lig je er uit en moet je je opnieuw aanmelden.

FTN heeft ( zolang ik beide al heb) als eerste de nieuwste DVD's en vaak als eerste met NL subs.

Dan zal binnen enkele weken ook de site van FTA weer online zijn en kun je nog meer keuze maken.

volgens mij ben je dan als je toch met zijn drieen download met een account nog goed kopen uit als je een unlimmited heb als dat je per gb's koopt het is ongeveer 12 euro delen door 3 = bij mij toch 4 euro de man en denk dat je daar toch goed koper mee bent en je hoeft dan ook niet in de gaten te houden hoeveel gb je nog hebt,maar goed het is een keus die je maakt.......

FTD heeft een limiet van 50.000 leden, meer komen er niet op. Als je meer dan 3 weken niet aanwezig bent geweest op FTD, lig je er uit en moet je je opnieuw aanmelden.

moet volgens mij 6 weken zijn of het is veranderd

Even een rekensommetje,
Ik koop 65Gig voor 20.68 Euro bij astraweb, dit is omgerekent (en nu neem ik voor het gemak 65000 mb) 65000:20,68=3143,13 mb per euro. Dit vermenigvuldigt met jouw unlimited van 12,41 Euro= 39006,28 mb.
Er van uit gaande dat een gemiddelde DVD 4500 mb is, MOET je 8,6 DVD's per maand downloaden. Doe je meer, dan kan het uit, maar doe je minder, dan kan het niet uit.
Ik MAG 8,6 DVD's downloaden, maar hoef dat niet. Ik kom tegenwoordig ook niet meer aan 8 DVD's per maand. Aangezien er geen tijdslimiet aan de gekochte gig's zitten, kan ik er bij wijze van spreken, wel een jaar met 65 gig doen.

Correct me if I'm wrong.

leuk reken sommetje,maar ik dacht dat je met zijn 3 en deed dus zou ik zeggen 65 gig gedeeld door 3 is 21,66 gig neem nou gemiddeld dat een dvd 4,5 gig is 4,81 dvd's hmm vind ik wel weinig nog geen 5 dvd's maar goed het is ieder zijn keus en het gaat er mij vooral om dat ik niet steeds in de gaten moet houden hoeveel ik nog kan downloaden.... en ja ik zit gemiddeld per maand aan zo'n 20 dvd's....

en astra heb ik ook gehad en was er niet zo tevreden over ik vond hem te traag en minder compleet maar ik geloof wel dat daar nu wat aangedaan is ........

Hosting Fun

Advertenties

Terug
Bovenaan Onderaan