film,s downloaden

FTD heeft een limiet van 50.000 leden
Inmiddels is deze limiet verhoogd naar 55 of 60.000 en zijn er nog aanmeldingen mogelijk voor zover ik het on zien.
Het is wel zo dat je 1x per 60 dagen FTD een keer gebruikt moet hebben anders lig je er inderdaad uit en moet je je opnieuw aanmelden.

Op zich vindt ik dat ook niet slecht want met zoveel leden moet je op een gegeven moment wel iets doen om het overzichtelijk te houden en 2 maanden is dan ook wel erg lang om totaal niks te doen.
Dus dat lijkt me heel redelijk.

@Mbon
Wij doen het met 3 personen, maar ieder heeft minimaal 65 gig. Op dit moment hebben wij 925 DVD's en downloaden ieder nog ongeveer 5 nieuwe DVD's per maand. Veel meer recente DVD's kunnen wij niet vinden.

@BT
Sorry, ik dacht dat het 3 weken was maar als zowel jij als Mbon zeggen dat het langer is, dan is dat zo.
Als je in die tussentijd nog steeds niet hebt gekeken, moet er een ander de kans krijgen, die wel goed gebruik maakt van FTD.

Geen probleem... ze hebben op veler verzoek dat verandert. Eigenlijk ook logisch want ja... een mens gaat op vakantie, is 3 weken niet thuis en bij terugkomst is je account pleitte, dat is ook niet leuk.
Vandaar....

FTN is overigens zeker een aanrader, nog niet zo groot dacht ik als FTD maar daarom ook nog wat minder regeltjes, wat vrijer en inderdaad erg snel met nieuw spul.
De FTD-alike utility van FTN begint er ook steeds beter uit te zien, als elke uploader daar nu eens echt goed gebruik van gaat maken dan wordt het nog eens wat.
En problemen hoeft het ook niet op te leveren, ruimte genoeg in Nederland voor twee clubs en als ik eerlijk mag zijn, je kunt het best bij beiden lid worden, weet je ook zeker dat je niks mist.:)

@lonewolf
oke maar ik download ook voor de ps2 dvd's en kom dan aan veel meer dvd's

Hosting Fun

Advertenties

Terug
Bovenaan Onderaan