Filmpalast iets speciaals ?

B

BenBem

Na het updaten van een PW kaart en een C+ kaart merkte ik ik bij controle dat op de PW kaart alle zenders het weer deden en op de C+ kaart alles behalve Filmpalast. Pas nadat ik van de C+ kaart de countrycode naar Dld. had omgezet deed Filmpalast het op deze kaart ook. Is er iets bijzonders met dit programma waardoor je hier de countrycode moet aanpassen ?

 
Nee niet echt, bij mij doet die het overigens ook met een gewone Nederlandse landencode.

Filmpalast is een filmzender voor oudere speelfilms, zeker niet iets speciaals dus.

 
Hmmm, typisch, ik heb nog eens zitten spelen met een paar C+ kaarten en moest ze allemaal cc germany geven voor deze zender. Misschien apparaat (Echostar) gebonden. Vanmiddag komt mijn uitgeleende Hyundai weer terug en ga het daarmee eens proberen.

Moet toch kunnen, het signaal dat bij Black T. aankomt is toch hetzelfde als dat bij BB.

 
Da's vreemd, nu moet ik zeggen dat ik een paar kaarten geprobeerd heb en normaliter wordt de freecam gebruikt, dus nu breng je me aan het twijfelen.

Voor alle zekerheid test ik het vanavond nog eens met de Nederlandse kaart, dan laat ik het je weten.

 
Ik heb mijn ned kaart ook maar even getets en filmpalast werkt gewoon hier.

De kaart werkt het zelfde als een duitser.

 
En mijn test had ook geen problemen opgeleverd, gewone Nederlandse kaart met NLD landencode.

Nu moet ik wel zeggen dat ik een 9600 heb dus via een CI werk, maar volgens mij zou dat met een 9500 geen verschil mogen maken.

Heb jij wel een 9500 mr. Hotbird?

 
Nou, ik heb er maar eens een -regenachtige- dag aan besteed maar mooi niets, ook niet op de Hyundai. Alles gaat open met de meest vreemdsoortige kaarten maar de originele houden het Filmpaleis mooi gesloten totdat er een Duitse landencode in zit. Snap er geen biet van. Als enige mogelijkheid kan ik nog de software in de cam bedenken, CI versie 4.7se. Maar om die nu weer te gaan terugflashen alleen om dit uit te zoeken is misschien wel de wetenschappelijk verantwoorde weg maar vanwege de toch ermee gepaard gaande risico's laat ik dat maar. Zou ie sneuvelen dan zit alles potdicht. Is er iemand bij die ook met een 4.7 cam getest heeft ?

 
Ik heb een 4.6se cam.

Daar zit nu de f2-016.bin in, dat was dus waar ik mee getest heb.

 



Hosting Fun

Advertenties

Terug
Bovenaan Onderaan