filmpje rippen van internet

jack

Addicted Member
Special Friend
Waarderingsscore
0
Punten
0
Leeftijd
64
Denk dat het hier moet staan.

Maar heeft iemand een idee ho eik de filmpjes van de volgende pagina kan rippen en downloaden.

Een kennis staat erop en zou deze filmpjes graag op een cd of dvd willen branden.

Maar dan is de vraag nu eerst hoe krijg ik die dingen op mijn pc en kan je die dan weer omzetten naar avi of zoiets zodat ik ze op een cd kan branden.

Gaat om de filmpjes die op deze site staan:

http://www.antena3.com/videos/el-diario/2010-junio.html

alvast weer bedankt voor jullie hulp.

Jack,

Ik doe dat altijd met Snagit werkt super en is kan naar verschilende formaten weggeschreven worden.

Ok net even geprobeerd , het werkt wel maar dan krijg ik het hele scherm erop en wil alleen het filmpje hebben.

Of ik doe iets verkeerd of ik heb een te oude versie ervan.
ik heb nog snagit 6 en ze zitten al bij 10 geloof ik.

Zal wel even kijken of er een betere nieuwere versie op ftv staat

Jack,

Ik gebruik versien 9 en daar kan je het frame instellen dat opgenomen moet worden.

Wel ik krijg het niet voor elkaar, snap niks van die versie 10

Gaat om 10 juni daar wil ik een avi filmpje van hebben.

Het beeld word ook enorm vertraagd als ik snagit gebruik, volgens mij kan mijn pc het niet eens aan dan.

Net even geprobeerd rippen gaat goed naar avi maar de file is ingepakt nog steeds 250mb ff te groot om te mailen.

Wel das jammer of kan je het ergens uppen voor me.

Of kan je me uitleggen hoe ik die instellingen verander moet in snagit en hoe ze moeten staan.

Ik krijg het niet voor elkaar om alleen dat window van het filmpje te selecteren.

Ik heb inmiddels het 1e filmpje wel via CrazyMotha gehad maar er zijn totaal 6 filmpjes die er op staan.

Uiteindelijk is het op mijn werk wel gelukt om met snagit het window te selecteren en hij ript dan ook netjes de film eraf maar probleem bij mij is nu dat ik het geluid er niet bij krijg.

Weet iemand hoe dat kan of heeft er een oplossing voor.

Ik wil echt heel graag die 6 filmpjes van 10 juni hebben voor iemand maar dan wel met geluid.

Of weet iemand anders hoe dat nog te doen en dan kijk ik even naar BlackTiger die weet ook veel van dit soort software :)

Met Snagit kan je trouwens maar maximaal 2 gb rippen dus het moet in 2 keer gebeuren want totaal zijn die6 filmpjes iets van 2.6 GB.

Jack

Hosting Fun

Advertenties

Terug
Bovenaan Onderaan