films downen

mistico

Jr. Member
Lid sinds
4 jun 2005
Berichten
82
Waarderingsscore
0
Punten
6
Leeftijd
72
kent er iemand een progje dat alles in een doet zodat je telkens je modem niet moet afleggen voor het volgende deel te downen aub
 
????????????
Wie moet er afgelegd worden.
Ik snap er geenbiet van
 
je modem zodat je de volgende regel kan binnen halen
 
als je nu en film wil binnen halen van en forum dan moet je telkens je modem router afzetten zoiets als ftd bedoel ik dat je alles in een keer binnen hebt
 
Ik tast net zo in het duister als @Matrix nu doet???

Wat bedoel jij met de volgende regel binnenhalen? rarbestand wellict?



Ik weet dat men in Belgi? downloadlimiets hebt, maaruh zeg eens met wat jij download, en via welke server/provider/newsgroepen/torrents?
 
ja de rar bestandenen met torents provider belgacom binnen kort tele2 kpn
 
Als je een NZB bestand selecteert worden automatisch alle RAR bestanden meegenomen. Je news "grabber" download dan in een keer alle bestanden zonder dat je deze opnieuw hoeft te selecteren.

Bedoel je dat?
 
ik begreep het ook even niet afleggen doen ze bij de dele HAHAHA
gr frans
 
ja zoiets bedoel ik crazy
en afleggen is uitschakelen he
 
Je bent toch niet met een inbel modem bezig kerel?
Dan wordt het duur!
Maar als je wel met adsl bezig bent dan ben continu on-line, dus in verbinding.
Echter hadden alle providers in Belgie een zware download limiet.
Ik weet niet of dat nog zo is.

Verders moet je met nzb bestanden uit de nieuwgroepen downloaden.
En niet iets met torrents, dat duurt toch te lang.
Voor die nieuwgroepen moet je in het grab programma, de naam van je provider invullen.
Daarna gaat inderdaad alles automatisch.

Grtz.
 
Een Kennis van mij wilde de hele internet downloaden. maar belde mij dat hij niet genoeg schijfruimte had.

En of ik nog een grote schijf had. heb toen gezecht of hij eerst ff een dieplader wou bestellen want die schijven zijn groot en zwaar.:biggrin:

Een dag later belde hij weer, en wat dacht je. het was gelukt huh. ja zij hij IE7 Had hij binnen.:thumbs_up:


Grtz/Sth.
 
Kilroy;200059 zei:
Je bent toch niet met een inbel modem bezig kerel?
Dan wordt het duur!


En dat is wat nu @Mistico nu eerst eens duidelijk moet vertellen hier, met wat en hou hij download, en hoe, ( ik had het al gevraagd ), pas dan kunnen er antwoorden gegeven worden waar hij wat aan heeft. :biggrin:

Zo is het zoeken naar de bekende speld...
 
ik bedoel met rapidchare als je de regeltjes wil binnen halen moet je telkens je modem uitzetten voor de volgende regel kan binnen gehaald worden ja ok nzb of ftd ma dat lukt niet met rapidchare hoop dat ik het nu wel goed uitleg
 
@Mistico, nou wordt het me een beetje duidelijk.

Met RS als je geen account hebt is het downloaden idd beperkt, 100mb per 24 uur dacht ik...

Je kunt dan wel weer gaan betalen daar, maar dan zit je weer meteen aan een maximale download per dag.

En ik weet dus niet wat er gebeurd als jij jou modem uitzet dat je weer kunt downloaden, wellicht dat jou ip dan meteen verandert, want anders kan dit niets uitmaken?

Download jij enkel met RS, en heb je een account, dan is het beter om eens opzoek te gaan naar een programma wat je kunt gebruiken om alle bestanden die je wilt gaan downloaden via rapidshare daarin te zetten, en dat progje blijft proberen tot je alles binnen hebt.

Ik weet even niet meer hoe het heet, maar sites die veel met Rs werken die hebben hety er vaak opstaan.

Succes.
 
dat is het inderdaad frengel zo een progje zoek ik nu iemand die me zo enprogje kan aanraden alvast dank
 
Ik hoop dat je hier ( klik ) mee uit de nood bent? ;)


Rapidshare AutoDownloader 2007 SIMPLY THE BEST





De nieuwste Auto Downloader voor Rapidshare.
Handig om meerdere links tegelijk te selecteren en in de wachtrij te zetten.
Niet alleen voor RAPIDSHARE maar ook voor de andere hostsites.
Geeft ook telkens een nieuw IP na elke download (opgepast voor vast IP)

Rapidshare since changed their Captcha Images so the program above became unuseable. Though, some very nice members of a german communitiy made it possible again:

- Enter any Link from rapidshare.com oder .de and many other hosters
- Get a full automatic download from rapidshare (it recognises every code by itself)
- Automatically get a new IP after a Rapidshare Download is finished (can be turned off)
--> Everything fully automatic, no need to stay at PC the whole Time

With the pack, I created a small readme.pdf . Please go through all the steps one by one. It uses ABBY Finereader to recognise the code.

Here's a list of all supported Routers: routercontrol.de (url)
For all modem users, there is a good way for you to get a new IP, the way is included in readme.pdf

There are a few background information in the first thread. I can give help for Routercontrol, USDownloader and ABBYY but I don't have a modem, I will do what I can to help you.

 
@mistico, is je pc ontploft na het downloaden van het progje???

Zoja dan heb ik het goed gedaan... :biggrin::biggrin::biggrin:

Nee even serieus: was dit een programma wat jij zocht, of moet het een ander zijn, want er zijn er meerdere!

Graag even een reply erop, dan weten wij ook wat.
 
nee hoor het mag en ander progje zijn hoor heb hier probs met het net pff na men overstap van belgacom naar tele 2 kpn niks anders dan probs moet hier steeds de modem uit het stopcontact halen
als je wil mag je me een ander progje laten freggel thanks alvast
 
Ik stuur er even een aantal via pm, want alles mag niet op het forum gepost worden. ;)

Hopelijk zit er iets bruikbaars tussen voor jou. ;)
 



Hosting Fun

Advertenties

Terug
Bovenaan Onderaan