films downloaden

S

satelliet2

hoi
weet er iemand een leuke site waar je op een simpele manier leuke films kan downloaden
alvast bedankt

De meeste nieuwe films die hier nog in de bios moet komen zijn al te vinden op internet. Al of niet met ondertitels.

Dit doe ik met FTDv3, om te zien welke nieuwe films op het net zijn gezet, ook muziek en applicaties zowel in windows als in linux en natuurlijk ook de nieuwste spellen. Als ik dat gezien heb en weet wat ik wil hebben, gebruik ik Newsbin pro om hem vanuit Binaries te downloaden.
De downloadsneheid, tja dat ligt er aan, hoe snel kun je downloaden?? Dat is dan je download snelheid. Uit ervaring weet ik dat hier in Sappemeer Home het snelste is.
Ipv. Nb. pro kun je ook nog Grabit of Powergrab nemen, werkt ongeveer het zelfde, zelf werk ik het liefst met Nb pro. Muziek is minimaal 128kbps, meestal 192kbps.
De films kun je kiezen tussen divx, (s)vcd, dvd of cam.
Voor de rest heb je nog Iso spellen, psx/2, dreamcast en xbox spellen
En de muziek is onderverdeeld in albums en verzamel, met onder anderen Yorin hitbox 25

Hoeveel DVD's is het jouw al gelukt om 100% te downloaden???

Een Audio Ceedeetje krijg ik bij Newsbin/FTD wel voor elkaar.

Maar een hele DVD 4.7 b 100% kompleet.
Tja das wel even iets anders of zijn er trucen die je moet toepassen??

Vertel vertel vertel (Don Chaoot)

The Matrix

Wil dan wel eens graag weten waar, ik heb op news nog niet 1 DVD (4,7gb) gezien, wel svcd's en dvdrips, en wat betreft het downloaden daarvan heb ik tot nu toe nauwelijks tot geen problemen gehad.
Ligt er natuurlijk ook aan of je provider een beetje fatsoenlijke newsservers levert.

Overigens zie ik veel met ondertiteling nu in de newsgroups alt.binaries.nl en alt.binaries.ftn

Bijna alle films heb ik compleet binnen, maar ik download al als de andere kant aan het uploaden is, de retensietijd is namelijk ongeveer 2 dagen met home, of je moet een payserver nemen daar is de retensie tijd varierend van 1 week tot 1 maand. Ligt er net aan welke je neemt.
Alt.binaries.nl is een nogal drukke binarie net als alt.binaries boneless en alt.binaries.x Maar er zijn ook nog andere binaries voor dvd. Probeer eens alt.binaries.dvdr, of alt.binaries.misc Je zult zien dat daar veel DVDR's te downloaden zijn.

Hosting Fun

Terug
Bovenaan Onderaan