Films downloaden

jack

Addicted Member
Special Friend
Waarderingsscore
0
Punten
0
Leeftijd
64
Kan iemand mij vertellen waar ik dat het snelst kan doen,, ja emule maar als ik naar die site ga dan moet ik betalen om dat programma te downloaden en dat ben ik dus niet echt van plan.

Hou op Jack, dingen als emule en edonkey en soortgenoten zijn zo traag als de pest. Da's echt niet interessant voor je.

Snelste films downloaden gaat gewoon via een goede newsserver en anders zou je nog eens Listboxstudio kunnen gebruiken of via IRC kanalen gaan kijken, alhoewel de irc kanalen vaak maar rond de 40 kb/sec liggen terwijl je met news (afhankelijk van je internet abo) snelheden van 600-800kb/sec kunt bereiken.

Bittorrent is ook leuk maar ook die is echt een stuk langzamer dan newsservers, maar is wel in elk geval stukken beter dan emule en soortgenoten.
De ene keer gaat het eens met 7kb/sec maar met bittorrent kun je het ook meemaken dat je op 250 kb/sec zit te downloaden.

Wil je echt iets hebben wat lijkt op emule etc. waar je films zelf kunt opzoeken dan kun je het best eens gaan kijken voor dcc++ te vinden op http://dccplusplus.sourceforge.net die zag ik vanavond toevallig. Ziet er erg emule achtig uit maar iemand met een vrij goedkope hetnet verbinding zat daar wel lekker met 85kb/sec te downloaden en nog een tweede download met 42kb/sec dus dat is dan nog te doen.

Effe over die newsservers BT,, dat werkt toch met outlook express,, heb hier microsoft office outlook en kan daar niks vinden over newsservers,, weet van vroeger dat je met Netscape al die dingen binnen kon halen maar nu weet ik het effe niet.

En is dit wel echt veilig kwa rotzooi en virussen.

Welke nieuwsgroep via bijv. @home heeft een snelle download en/of recente films ? Ik hoor ook wel vaker over het snel downloaden van films via newsgroups, alleen heb ik deze zelf nog niet kunnen vinden (ik bedoel dus de snelle).

Dus als iemand mij een hint kan geven, en aan Jack, dan zullen wij u zeer erkentelijk zijn :biggrin:

@Jack
Ja je kan het met Outlook Express doen, maar dat is wel de meest omslachtige manier.
Ik kan wel alles wel hier gaan uitleggen, maar dat is al gedaan op: http://www.acb-faq.com/
Daar vindt je ook links naar betere proggies om te kunnen downloaden uit nieuwsgroepen.
Ik doet het met Agent, dat vind ik toch de beste.
Maar met Grabit bijv. kun je meerdere nieuwsservers benaderen.
Zo is er eigenlijk voor elk wat wils.
En let niet op de naam Chello ( Kwello).
De uitleg is voor alle providers hetzelfde.

En ja, het is voor 100% veiliger dan Kazaa.
Download echter n??it een .scr file en ook niet van die hondenlul die zgn updates van Microsoft post.
Dat is dan weer het fijne van Agent, die waarschuwt je voor deze ellende.
Maar zeker films die door landgenoten worden gepost zijn 100% virusvrij.
En niet te vergeten al die complete cd's incl hoesjes.
Je brander maakt overuren!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Succes

@LeJaWe
Elke zichzelf respecterende provider heeft zo'n beetje ongeveer plusminus 50.000 nieuwsgroepen.
Als je het niet vervelend vindt, noem ik ze ff niet allemaaal op.

Mocht een van jullie bij Planet zitten, Nova Planet loopt momenteel al een tiet.
En mocht je het daar niet mee eens zijn, dan ga je toch lekker naar een betaalserver.

P.S. Het wordt straks 3-2, voor ons natuurlijk!!

Juist nu heb ik het weer,, agent,, dat heb ik vroeger ook eens op mijn computer gehad,, en ja ikke zit ook nog bij planet.

Ben je weer dankbaar,, alleen 3 -2 nee toch,, laten het maar op 2-2 houden,, en dan mogen we allebei blij zijn lol.

Oef, bij @slome wisselt het nogal eens met de kwaliteit van de newsservers.
Blue Sky heeft al de nodige informatie gegeven.

Newsgroups waar je bijv. films van kunt downen zijn:
alt.binaries.ftd
alt.binaries.ftn
alt.binaries.dvd
alt.binaries.dvdr
alt.binaries.vcdsvcd (of zoiets)
alt.binaries.nl komen er ook zat voor

En zo zijn er nog wel een x-tal groepen te vinden.

@Jack
Met 2-2 ben ik bang, dat Pisvee lachende derde eh tweede wordt.
Laten we het daarom maar op 3-2 houden.
Blijft er nog genoeg voorsprong over om zonder paniek champ te worden, toch, niet dan?

Nou snap het nog niet helemaal hoor met die Free Agent,, heb daar get new groups gedaan en heb iets van 30 000 groups binnen gekregen.

Maar alt.binaries staan daar mooi niet tussen.

Ook die Nova Planet staat er niet bij,, zal wel wat verkeerd doen maar kom ik hopelijk nog wel achter,, word nu tijd om eerst maar eens te gaan slapen.

Tja, Free Agent is dus net ff anders dan Agent ( zonder Free dus)
Kun je downen bij Forte
FF sleutelhanger zoeken bij Astala... en hoppa
En anders stuur ik je die wel met PM

Oh ik heb Forte Agent lol,, heb sleuteltje al gevonden en al wat verder,, zag dat ik de server dan moet ingevenvoor bv planet

Kun je ook ergens legaal films downloaden dan ?

Nou iksnap er niks van ghoor,, Forte Agent download wel maar dan heb ik rare tekens en geen photos,, films kan ik al zo wie zo niet vinden,, die shit key werkt ook niet,, zegt goed gepatchd maar Forte zegt niet dat het geregistreerd is.

Oh zegt trouwens dat ik Forte Agent 1.93/ 32.576 versie heb.
genoeg sleuteltjes te vinden maar werken geen van alle,, blijft zeggen niet goed probeer opnieuw.

Originally posted by jack

Oh zegt trouwens dat ik Forte Agent 1.93/ 32.576 versie heb.
genoeg sleuteltjes te vinden maar werken geen van alle,, blijft zeggen niet goed probeer opnieuw.

Je hebt PM

@kjonker

In een van de laatste nummers van Computer Idee, staat een artikel waarin wordt vermeld, dat het downloaden van films en/of cd's volkomen legaal is.
Het aanbieden ( delen ) is echter w?l strafbaar, dus bij Kazaa wordt geadviseerd om het vinkje bij "gedeelde mappen" weg te halen.
Dus is in principe het downen van films in elke binariesnieuwsgroep legaal.

newsbin pro die moet je hebben
ik heb daar wel eens met 2mb per sec gedownload.

Droom maar verder Duiveltje, of je moet mbit bedoelen dan kan het wel maar dan ben ik nog sneller geweest.

Neem maar Grabit, die is vele malen eenvoudiger.
Gebruikt wel wat meer geheugen maar da's niet zo erg.

Als men wat meer ervaring heeft kan men altijd nog overstappen op wat meer ingewikkelde Newsprogramma's zoals Newsbin Pro, Newsleecher etc.

Er zijn tegenwoordig ook leuke FTP sites hier worden veelal de nieuwste films opgezet.
Ik weet niet of deze links hier mag plaatsen dus doe ik het nog maar even niet.
Heb gisteren SWAT, Passion of christ nog gedownd.
Vorige week Last samurai 2 cd XVID.
Passion of Christ is een film die in de bioscoop met camera is opgenomen dus matige kwaliteit.
Snelheid verschild ook hier maar zijn allemaal sneller dan emule of kazaa en meer van dit soort shit.
Leuk op deze sites zijn ook de muziek DVDs.

Hosting Fun

Advertenties

Terug
Bovenaan Onderaan