Films downloaden

Yep dat klopt, daarom verwees ik o.a. al naar Listboxstudio want daarmee kun je ook het nodige van ftp's afhalen en die varieren ook nogal qua snelheid maar velen zijn er ook echt heel interessant om films van te downloaden.

Mogen die links hier neergezet worden want met Forte agent is het echt niks hoor,, eerst rar files downloaden dan weer par files en dan kom je er achter dat je nog steeds sommige files mist of inclompleet zijn en dan maar weer wachten of ze alsnog gepost worden dus dat is niks voor mij,, wil gewoon hele films in een keer kunnen downloaden.

Dus dan zoals jij zegt BT moet ik maar dat Listboxstudio proberen.

Maar is allemaal nieuw voor mij dus weet ook niet hoe dat allemaal werkt ofwat nu goede sites zijn.

Voor zover mij bekend mogen deze links niet meer geplaatst worden, maar als ik zie dat je een pm van pukje hebt gehad neem ik aan dat het allemaal wel goed komt.:)

Niet echt BT :)

Pukje,, je geeft mij een link naar een AVI file en die werkt trouwens totaal niet met flashget of getright,, blijft connecten al voor een uur.

En bedoeling is wel dat ik films kan vinden om op een CDROM te zetten.

Via Forte Agent werkt dit ook niet echt snel,, heb daar gisteren 45 rar files gedownload en vandaag nog eens 8 par files,, maar nu heb ik nog steeds een aantal onvolledige parts en moet ik wachten of die nog wel opnieuw geupload gaan worden of niet.

@Jack

Download hier zojuist nog getest met Downloadaccelerator werkt 100% snelheid na 15 minuten reeds op 38kb/sec.
Deze link werkt niet met flashget standaard instellingen bljift dan fout geven.
Hier zij wel oplossingen voor maar doet het nog steeds niet beter dan downloadaccelerator.
Link is een AVI bestand in XVID formaat.
Ik hoop dat je mijn andere thread ook hebt gelezen hier zitten zeer veel mogelijkheden in.
Indien je verdere info wenst hoor ik dit wel.
Succes

@ BT

Mijn ervaringen met FTP zijn goed ook al zitten hier natuurlijk ook trage verbindingen tussen.
Ik ben bang dat ik problemen krijg indien ik hier alle links en mogelijkheden op dit board plaats.
Ik wil ze met plezier delen maar ik respecteer wel de boardregels.
Indien verdere info gewenst kan dit via een andere methode.
Wel wil ik opmerken dat via FTP ook niet alles verkrijgbaar is.
En toepassing van de juiste software alles bepalend is.

@Pukje: Als je de goede weg weet dan is ftp zeer zeker een van de beste manieren, samen met news om middels echt goede snelheden je spullen te pakken te krijgen.
Ik respecteer het feit dat je je aan de regels wilt houden en da's heel netjes.
Dus mensen, als je meer informatie wilt, kun je Pukje een pm of email sturen, maar niet allemaal tegelijk a.u.b.

@Jack, ik doe je per pm wel even de link naar listboxstudio toekomen.

Misschien een domme vraag: maar wat zijn de boardregels van Duck precies t.a.v. het downloaden van films? Ik ben ook op zoek naar hints om tussen de bomen het bos weer te zien, maar aan de voorgaande postings heeft niemand dus iets!!

Greetzzz.

De regels zijn gewoon hetzelfde als anders, geen keys plaatsen (dus ook geen serials) en geen links naar illegale zaken, vrij eenvoudig.

Daarnaast staat er wel degelijk een hoop info waar men wat aan heeft, het enige wat je zelf nog hoeft te doen is even met google op de namen zoeken bijvoorbeeld.

Verder werd er al aangegeven dat je een pm of email naar Pukje kon sturen voor meer informatie als je daar behoefte aan hebt.

OK, duidelijk, maar wat is 'illegaal'? Voor zover ik weet is ??n backup van een DVD in NL legaal, of je die nu vanaf DVD kopieert of van internet haalt.

Greetzzz.

is er een nl forum voor grabit , heb al gezocht maar niet gevonden.

emule is erg traaaaaag bij mij 1 tot 6 kb schiet niet op dus.

hoe kom ik aan een sleutel voor bv lord of de ring 3 met emule heb je daar een forum voor en of hoe kom ik hier dan aan.

gr hatz,

ps engels was niet mijn sterkste vak op school net als nederland's.

Nou is mij eindelijk gelukt en heb mijn eerste complete film van Forte agent gedownload en gejoind. :)

Nu heb ik dus een Peter.Pan.2003.FS.DVDRip.XviD.avi

En ook nog een SFV filetje.

Is het nu ook nog mogelijk om dit weer op een CDRom te branden en zoja hoe doen we dit.

Hoop dat iemand mij dit ook nog effe kan uitleggen,, hier of via pm of email.

Alvast bedankt.

@jack
Als jij de files wilt afspelen via de PC is het simpel gewoon de files op cd branden
Je kunt dan met b.v. BSPlayer de film afspelen op de PC.
Je hebt dan ook een goede en aan te passen ondertiteling.

een avi ken je gewoon op een cd rom zetten is geen probleem kan je met nero of met alcohol 120 %...

ik downloade vroeger wel avi's maar tegen woordig alleen maar dvd's omdat ik toch 2x dvd brander heb ...

maar met alcohol gaat dit ook goed open alcohol 120%
druk op image brand wizzard en bij verkennen ff die avi op zoekken in welke dir die staan en dan selecteren die avi ,druk dan op volgende en dan kom je in het volgende schermpie daar ff je cd brander selecteren ..de schrijf snelheid doe ik meestal op 12 zetten en dan druk je op start en dan begint ie te branden ...dat was het .....misschien heb je hier wat aan ,ik hoor het wel

groetjes mbon

@Blokr:
OK, duidelijk, maar wat is 'illegaal'?
Misschien dat het eendenteam hier beter antwoord op kan geven. Downloaden is niet illegaal, dat is door de minister en Buma/stemra zelf gezegd.

Sites die films aanbieden zijn wel illegaal. Het downloaden van die sites weer niet.
Ik denk dat je het beste gewoon een beetje de kerk in het midden moet houden en proberen de vrijheid die men hieromtrent nog geniet gewoon dankbaar te gebruiken en niet op het randje moet gaan zitten.

Er lopen momenteel strafzaken tegen mensen die ze momenteel nog geen verkoop kunnen bewijzen maar die wel ontzettend veel cd's/dvd's in huis hadden, de afloop daarvan kan ook interessant zijn voor mensen die downloaden.

Dus vraag gewoon je vragen en als je denkt dat het echt op het randje gaat komen of je weet het niet zeker, stel dan je vraag eerst via pm aan het eendenteam of een van de moderators, dan krijg je van tevoren ook te horen of het toegelaten wordt of niet.
Tot nu toe is het wat films betreft op Duck nog erg rustig en is er veel vrijheid.

Even voor de duidelijkheid, ik wil dus deze avi film op een cdrom branden met de bedoeling om hem dan af te kunnen kijken via mijn tv en DVD speler.

En dat werkt volgens mij niet met alleen maar met Alcohol120 branden.

ow maar je had er niet bij verteld dat je die met je dvd speler wilt kijken .nou laat ik dan vast zeggen dat dat zeker niet gaat of je moet beschikken over een dvd speler genaamd kiss geloof ik dat ie heet dat is de enigste dvd speler die met avi's over weg kan ....en je zou ook de avi om kennen zetten naar svcd en dan krijg je denk ik wel 2 cd's in plaats van 1..........

of bedoel je dat je die via de pc met een videokaart met tv out naar je tv wilt kijken dat kan ook........

en ik kan je wel zeggen dat je het met alcohol een avi gewoon kan branden.....en dan is er maar een probleem en dan kan je die dus niet op een stand alone dvd speler af spelen .........

Jawel branden gaat wel maar dan ken je hem niet afspelen,, als ik hem op mijn computer wil afspelen kan ik dat ook gewoon met windows media player doen,, daar werkt het gewoon mee,, maar wil die films dus gewoon op CDrom gooien en dan aan mijn us geven zodat de kinderen hem op tv kunnen kijken.

Gaat in het weekend wel eens kijken hoe dat gaat om een avi naar svcd om te zetten.

In ieder geval bedankt voor je hulp.

@jack
Is simpel mogelijk met NERO6 je geeft hier aan dat je een DVD wilt maken.
Je selecteert de avi file en zie Nero maakt hier keurig een DVD bestand van.
Op de site van XaliasX staan ook enkele andere zeer goede programmas die een AVI omzetten in DVD.
Je kunt hier dan zelfs meerdere files op 1 DVD aan elkaar koppelen met indien gewenst eigen opstartmenu.
Zo kom je naar je familie ook noch eens een keer als professionel over. lol
Succes

Hosting Fun

Advertenties

Terug
Bovenaan Onderaan