Films downloaden

Nee, dat is niet normaal.
Voor een volledige DVD film heeft ie ongeveer een kleine 5 minuten nodig
Heb je wel de laatste versie van Winrar ( 3.3 of eventueel 3.2)?

Indien je op een 386 werkt is dat normaal.

Waarschijnlijk heb je een hoop andere resources in gebruik (geheugen, hd ruimte) of misschien iets in je pc verkeerd afgesteld staan dat hij zo traag is of foute versie Winrar zoals al aangehaald.

Het kan wel eens lang duren, maar met "lang" spreek ik dan over een half uur en dan op een langzamere pc.

Ik heb hier een AMD 2000+ draaien met 512mb intern geheugen en hier doet ie er zo'n 5-10 minuten over, maar dat is dus afhankelijk wat ik nog meer aan het doen ben want vaak is hier dan ondertussen ook nog een download bezig of een cd nog aan het branden etc.

Met een half uur ben je dus al erg traag, dus als het zo lang duurt als jij zegt, nee kan niet.

ik heb iets doms gedaan
Mijn film bestond uit 209 rar bestandjes,en toen heb ik ze allemaal uit laten pakken.
Terwijl in bestandje wel genoeg aan had,want alle bestandjes waren allemaal even groot.

bedankt voor je info

Ze moeten allemaal uitgepakt worden, en het klopt dat ze bijna allemaal even groot zijn.
Maar je hoeft ze dus niet allemaal los uit te pakken.
Als je de eerste pakt en ze staan allemaal bij elkaar moet ie als het goed is de rest automatisch doen, alleen zie je dat niet zo goed.

Je kunt wel wel controleren aan de filegrootte.
Als je ze los gaat uitpakken heb je kans dat ie steeds gaat vragen of ie het bestand overschrijven moet en da's dan niet de bedoeling. Maar geen nood, oefening baart kunst.
De allereerste keer dat ik ermee begon, was ik ze ook los aan het uitpakken en had ik ook na zo'n 15 stuks er genoeg van en ben toen maar eens gaan vragen of dat wel zo moest.:)

Heb een fil gedownload blijkt het een ntsc film te wezen.
Hoe zet ik een ntsc film naar een pal film.

alvast bedankt kjonker

Dan zou je hem moeten gaan converteren. Als het (s)vcd is zou dat met tmpgenc kunnen maar daar komt nogal wat bij kijken.

Tegenwoordig kunnen de meeste DVDspelers en tv's NTSC aan. Ik zou eens proberen of hij niet gewoon afspeelt want daar is grote kans voor.

Met converteren zit je ook weer met timing conversie enz. De programma's doen dat wel, maar converteren duurt ook lang en tegenwoordig in 90% van de gevallen niet eens meer nodig.
Dus eerst effe proberen, als het dan niet lukt kun je altijd nog converteren.

Voor conversie van formaten gebruik ik AVS werkt eenvoudig en snel.
Dit progje slikt DIVX, XVID en verder alle bekende formaten.
Heb test gedaan van DVD naar XVID en weer terug dit zonder problemen.
Is maar klein progje.

wat dachten jullie eens van een server programma op de pc te zetten en het wisselen van films ???
vb
ik zet een server en zet de dvd film op en geef jullie vb tydelijke toegang en jullie ook natuurlijk weder om en we wisselen an films ?
zou mooie moetten zijn toch ????
laat maar horen :)

is leuk alleen als iemand een lage upload snelheid heeft dan kan het nogal eens een lange tijd duren voor iemand een film binnen heeft,en zeker als die iemand ook nog eens aan het downloaden is ....maar het zou kunnen ......

is wel beter al VB kazaa enz...
omdat daar is het zo dat ze je in een wachtrij zetten en halverwege stop zetten
en te hopen dat ze ook nog eens niet als je de film hulk wil douden dat je peterpan krijgt :)
dus als we het zo zouden doen is dat gewoon de pc snachts laten draain
ik heb momenteel al een ftp server lopen en heb het al getest en gaat goed
maar nu wil ik de films ddie ik in mijn bezit heb omzetten in Divx formaat omdat die dan gekompimeerd zijn maar is minder interesant voor de gene die het dound want dan moet hij die weer om zetten dus ..... dacht ik laten we wat langer up en dounlouden dan die gezeik van omzetten
ben momenteel de film gothica aan het converteren :)
groetjes djin

nee denk toch niet dat het iets is voor dvd's ,ik zou niet zeggen voor wat kleinere bestandjes daar werkt zo'n servertje prima voor...geef mij maar usernet dat gaat lekker snel geen gezeik met virussen en zo ,net als die troep van kazaa

maar ik hou anderen niet tegen om zo films met elkaar te delen...

Originally posted by kjonker
Heb een fil gedownload blijkt het een ntsc film te wezen.
Hoe zet ik een ntsc film naar een pal film.

alvast bedankt kjonker

erg goed programma om ntsc om te zetten naar pal is amigo easy video converter

Hosting Fun

Advertenties

Terug
Bovenaan Onderaan