Films

A

anas_Adam

Kan iemand mij uitleggen waar ik het beste films kan dlen? Met kazaa heb ik de meeste divx/xvid films gedownload tot nu toe, maar toch, ik kan niet alles vinden daar, ook niet met k++. Ik heb ook ooit weleens edonkey gehad, maar ik wist niet zo heel goed hoe ik die moest gebruiken en ik had het idee dat je erg lang moet wachten om iets te kunnen downloaden. En weet iemand misschien waar ik arabische films kan downloaden?
Alvast erg bedankt!
 
Ja maar gaat het niet enorm langzaam met edonkey? Ik had het ooit geprobeerd, maar ik moet altijd in de rij staan om iets te kunnen downloaden, wat behoorlijk lang duurt en vet irritant is. Of is dat niet altijd zo? En ik kan vaak niet connecten ofzo, ik begrijp het hele systeem niet.
Thnx
 
Die vraag is hier al vaker gesteld; Bittorrent, daarmee kun je zelfs complete DVD-R's binnentrekken, ipv. brakke DiVXjes. Je moet hiervoor uiteraard wel 'n goede breedband verbinding hebben (lees minimaal 1 MBit) wil je ze 'n beetje snel downloaden.
 
Zo wat vet. Ik had er weleens van gehoord maar wist niet precies wat het verschil was met edonkey enzo. Maar bedankt, ik ga het gelijk proberen. Mijn maximale download snelheid is trouwens rond de 100 kb/s, is dat niet genoeg dan om het prog te gebruiken?
 
@anas_Adam

Je kunt op http://forums.torrentskickass.com/dvdrboard/ de div. torrents zien die uitgebracht worden. Er wordt daar ook verwezen naar 'n IRC channel, waar je de sites kunt zien waar de torrents geplaatst zijn.

Je hebt trouwens 'n 1 MBit verbinding wat dus voldoende is om binnen 'n dag of 1 1/2 'n DVD te downloaden.

E-Donkey & E-Mule zijn op zich wel aardige alternatieven, maar ontiegelijk trrrraaagggg vergeleken met Bittorrent.

Nieuwsgroepen zijn natuurlijk ook heel erg snel, maar de 2 grootste nadelen zijn de korte tijd dat de DVD's erop staan & lang niet alle providers geven alle alt.binairies nieuwsgroepen door + dat er soms ook nog 'n download limiet aan zit.

Gelukkig is Bittorrent nog niet zo populair als KaZaa & E-Donkey dus er is nog steeds goed spul op te vinden (lees geen fake-files) & Bittorrent netwerken worden nog niet zo aktief in de gaten gehouden door allerhand auteursrechten organisaties.
 
ey erg bedankt man voor alles, maar als ik het goed begrepen heb is bitorrent heel anders dan kazaa, en werk je met links enzo?? En waar kan ik die nieuwsgroepen vinden? Maar heel erg bedankt!
 
@anas_Adam

Yep, net zoals bij E-Donkey & E-Mule werk je met sites, die links hebben naar Torrent files. Als je bijvoorbeeld naar http://suprnova.org gaat dan zie je echt 't nieuwste van 't nieuwste staan.

Nieuwsgroepen kun je oa. met Outlook Express zien, maar voor 't downloaden van binairies kun je 't beste Newsbin Pro gebruiken.
 
hi
ik download mijn films altijd hier
http://www.ircspy.com
je heb wel een mirc nodig (chatprogramma)
www.mirc.com
zoek bij ircspy bij xdcc en daar wordt aangegeven welke ircserver en welke room je moet zijn
pik er de snelste uit
ik heb al zitten downloaden met dik 1mb/sec
finding nemo en the return of the king heb ik al ff binnen :)
en geen rotzooi
suc6
 



Hosting Fun

Advertenties

Terug
Bovenaan Onderaan