Firefox start niet meer

papano

Active member
Lid sinds
2 apr 2005
Berichten
207
Waarderingsscore
13
Punten
18
Help nu heb ik zo'n probleem met Firefox. Alleen mijn PC start gewoon op en explorer werkt wel. alleen die melding van Firefox..
Die werkt ook niet meer. Wat heb ik het laatst geopend? zal het niet weten maar niet de bloemetjes!
Voordat ik aan de slag ga ermee stel ik eerst hier de vraag, met wat moet ik beginnen?
Oja schiet me te binnen, gisteren heeft Firefox een update gedaan, maar wat?

Papano.

Edit: kleine aanpassing gedaan op verzoek.
 
Ik heb je bericht even afgesplitst van dat andere topic. Dit is weer een aparte vraag.

Alleen mijn PC start gewoon op en explorer werkt wel. alleen die melding van Firefox..
Welke melding van Firefox? Als je die erbij schrijft hebben we er misschien meer aan?

Er is een update geweest van Firefox inderdaad versie 37 is geupdate naar 38.0.1 dus dat klopt wel.

Wat je ook kunt proberen is om Firefox er overheen te installeren, misschien is er bij de update iets niet helemaal lekker gegaan. Dat kan met name gebeuren als men draadloos werkt. Maar er kan ook wel eens een bitje scheef gaan op het LAN door diverse oorzaken (netwerkkaart, software, harde schijf etc. etc.).

Firefox er overheen zetten is makkelijk.
Je kunt Firefox hier downloaden en dan de setup opnieuw uitvoeren.
Als je het handiger vindt, kun je hem ook van te voren via software verwijderen, maar dat is normaliter niet nodig.
 
Oke BT. De melding was de volgende. (moet gokken nu dat stomme ding werkt weer)
geblokkerd totdat u de betaling heeft gedaan. De date zullen worden bewaard en eventueel aan
de politie doorgegeven worden wanneer aan de betaling niet wordt voldaan.                                 

Verder niks nope. Ook geen betaling gegevens of zo.
Hij werkt nu wel en ben ook naar 16+ gegaan ook daar werkt ie hoor!
Maar dit moet toch ergens op de HD staan. Waarom Firefox wel een IE niet?

Ik ga hem nu scannen en genoeg hoop ik dat ie iets vind.

oja BT. Kun je de naam in mijn vorige mail wissen die achter de bloemetjes met de letter F ?
 
Oei, dat klinkt heel erg als dat je bijna een politievirus er op hebt staan.
Wil je voorkomen dat je pc dadelijk helemaal geblokkeerd wordt, doe dan zo snel mogelijk het volgende.

Ga naar deze (klik) site en download ADWCleaner. Zet deze op je bureaublad. Als je virusscanner lastig doet, schakel die dan tijdelijk uit.
Laat ADWCleaner draaien en klik daarna op "verwijderen". De pc zal automatisch opnieuw starten en een lijst van dingen aangeven die weggehaald zijn, dat mag je verder dicht klikken, maar het zal wel het een en ander zijn.

Als dat gebeurt is, ga dan naar deze (klik) site en download Malware Bytes. Niet de optie aanvinken om tijdelijk de volle versie te gebruiken, gewoon de gratis versie blijven gebruiken.
Na installatie deze starten, dan laten scannen en als dat klaar is (kan wat langer duren), links op het knopje drukken om alle problemen te verwijderen.

Daarna nog eens de pc herstarten en met een beetje geluk ben je er dan van bevrijd. Tussendoor niets doen en ik zou effe geen erotische, gok of cracksites meer bezoeken totdat je bovenstaande procedure uitgevoerd hebt.
 
Bedankt BT.
Heb het gedaan zoals jij het voorschreef.
ADWCleaner die vond twee files
Malware vond niks (gelukkig of jammer?)
We hopen het beste en dat alles weg is.  :smurf: :pfff:

Nogmaals bedankt BT. En een prettig weekend met BBQ  :clown:  :biertje:
 
Als Malware Bytes -na- een scan van ADWCleaner niets meer vindt dan mag men dat als gelukkig zien.:)

Fijn te horen dat het gelukt is. Hou de browsers en je Windows up2date! Er komen regelmatig lekken voor.

De bbq is pas over een weekje, jij ook een prettig weekend!  :bier: :biertje:
 



Hosting Fun

Advertenties

Terug
Bovenaan Onderaan