nicewithice
Jr. Member
- Waarderingsscore
- 7
- Punten
- 18
- Leeftijd
- 67
Ik heb, zoals reeds in een ander topic beschreven, een ( Philips ) DSR8121 aangeschaft bij TV Vlaanderen. De reden was voornamelijk om programmas te kunnen opnemen. Nu is er hier al zeer veel over de verminkte software geschreven van deze ontvanger, is het echter niet mogelijk om een of andere firmware te installeren zodat hij toch een beetje beter functioneert ? Ik erger mij aan een lijst van dingen die ik allen heb genoteerd en naar TV Vlaanderen wil sturen een der dagen. Ik versta gewoonweg niet waarom men zo een toestel nog verkopen kan. En wat mij het meeste ergert is de klok, die staat dus steeds op Nederlandse tijd, terwijl er toch velen dit aanschaffen om in het buitenland te kunnen kijken ?
---------- Dubbelpost automatisch samengevoegd om 08:45 uur ----------
Was dit nog vergeten te vermelden of vragen, bestaat er geen mogelijkheid om opgenomen items over te copieren naar een external HDD ? Er is tenslotte een USB poort aan de uitgang. ( Momenteel heb ik mijn oude DVD recorder aangesloten, wat ook lukt maar is wel omsclachtig en kwaliteit gaat ietsje omlaag )
---------- Dubbelpost automatisch samengevoegd om 08:45 uur ----------
Was dit nog vergeten te vermelden of vragen, bestaat er geen mogelijkheid om opgenomen items over te copieren naar een external HDD ? Er is tenslotte een USB poort aan de uitgang. ( Momenteel heb ik mijn oude DVD recorder aangesloten, wat ook lukt maar is wel omsclachtig en kwaliteit gaat ietsje omlaag )