Firmware SRT 6850

N

nicocoenen

Geachte heren,dames,

Ik heb een strong SRT 6850 en wilde de firmware via de satelliet updaten.
Het is niet gelukt, beeld van tv blijft na geruime tijd wit.
Hierna heb ik de spanning van de ontvanger uitgezet. ( dom he)
Wie van jullie weet waar ik de firmware vandaan kan halen nl. V7.16 V2
Via de satelliet gaat het niet.

Alvast bedankt.
 
Sorry dat ik deze dinosaurus opgraaf maar...ik ben ook op zoek naar een software update voor mijn Strong srt 6850....:(
Via de sateliet is niet meer mogelijk en mijn mailtje naar Strong is tot dusver on beantwoord...
Wat nu te doen, want die freezes, geen toegang tot dit mediaguard kanaal, stekker d'rin stekker d'ruit beginnen me nu serieus op mijn zenuwen te werken!!!:gun:
 
Ik denk dat er niet veel reactie op zal gaan komen.
Het was op zich al een lastige ontvanger (net even weer anders dan de anderen) die toch even het canal goed gekeurd stempeltje heeft gehad maar redelijk snel van toneel is verdwenen.
Heeft ook nog wel een tijdje goed gedraaid en op zich ook nog wel redelijk werkte.
Maar denk niet dat je van deze ontvanger nog ondersteuning kunt verwachten.
En waneer je er dus nu niet meer mee uit de voeten kunt moet je hem ook snel vervangen voor een andere ontvanger.
Het is de ergernis en de moeite eigelijk niet meer waard om daar nog energie in te steken.
Helaas geen andere software voor te vinden.
 
Dankjewel voor je antwoord Rien! :) (lol aparte smilies hebben jullie trouwens! ;))
Zeg, jij weet ook niet toevallig als ik in Frankrijk een canaal digitaal goedgekeurde decoder koop zal die dan werken met mijn Nederlandse smartcard?

Bedankt vast en ga zo door jullie hebben een geweldig interessant forum!
Groetjes uit: :country_france:
 
Ja hoor dat weten we hier wel.

Als je in Frankrijk een CANAL DIGITAAL ontvanger koopt, dan werkt ie.

Koop je een in Frankrijk door de plaatselijke provider goedgekeurde ontvanger, werkt het niet.
Want die ontvanger heeft mogelijk niet alleen het goede decoderingssysteem aan boord, maar wil ook alleen de (gecodeerde) programma's uit het land waar ie voor gemaakt is laten zien.
 
Dankjewel MAS3 ik houd jullie op de hoogte over mijn nieuwe aankoop!
:brb:
 



Hosting Fun

Advertenties

Terug
Bovenaan Onderaan