Flashcard

sat4me2

Active member
Special Friend
Lid sinds
8 feb 2001
Berichten
160
Waarderingsscore
0
Punten
16
Leeftijd
56
Voor de computertechneuten hier, voor het programmeren van een flashkaart maakte ik altijd gebruik van PCMCIA card support driver software van M-systems onder windows 95. Nu heb ik een toshiba satellite pro 6400 aangeschaft en daar het zelfde programma op geinstalleerd. Als nu echter een flash kaart in het PCMCIA slot wordt gestoken dan een blauw scherm met een fatal error. De bedoeling van de genoemde software is dat deze een flash kaart herkend. Iemand enig idee hoe dit is te verhelpen danwel andere software die wel goed samen werkt met windows 98.

Groeten, sat4me2.

___________________________

twee maal topic verplaatst! denk er even aan dat het voor idereen vindbaar is,een hardware probleem is in dit geval niet interressant voor een theekransje(kletspraat),,,,!

[Edited by xgabox on 18-02-2001 at 22:21]

 
Als je windows 9x /2000 /millenium standaard installeert kan het zijn dat deze de hardware van netwerk kaarten en pcmcia sloten in notebooks verkeerd ziet, en zodoende de verkeerde software installeert.(plug & pray)

Kijk eens op de site van Toshiba of hiervoor speciale drivers aanwezig zijn, of mischien op een bijgeleverde cdrom.Opnieuw installeren van de drivers moet je doen natdat je de oude hebt verwijderd, dus niet er overheen!

Weet je zeker dat je flashkaart niet stuk is, probeer hem eens bij iemand anders. Of probeer eens een andere pcmcia

kaart in je notebook.

Als je hem bij een pc-winkel gekocht hebt heb je toch recht op ondersteuning.

Ikzelf heb een notebook gehad waarin ik de pcmcia kaart in het slot moest doen voordat deze opgestart werd, anders werd deze niet herkent.

alle pc problemen zijn zowiezo moeilijk op te lossen als je zo'n ding niet in je handen hebt

verder staat er veel info bij "de leverancier.nl"

laat nog eens horen hoe het is afgelopen.

Have Fun

 



Hosting Fun

Advertenties

Terug
Bovenaan Onderaan