Flashen van CF card

D

Dick.Timmerman

Ik heb hier ook een probleempje, natuurlijk zelf gecreeerd door niet genoeg geduld te hebben. Is het ook mogelijk om een DB7000 via compactflash kaarten te flashen? Of heb ik die Null modem kabel echt nodig? Is het via compactflash ook mogelijk? Moet ik dan de zelfde werkwijze als bij de 7020 aanhouden?
Alvast bedankt voor de hulp

Hoe kom jij op het idee om via een compactflash je dreambox van firmware te voorzien?

Ik heb ergens op I-Net zoiets gelezen.
Heb er nog niet zo heel veel kaasjes van gegeten maar ik ga altijd uit van de stelling "Stomme vragen bestaan niet". Stomme antwoorden wel. Maar uit jouw antwoord begrijp ik dat dat niet gaat werken? Dus toch maar null modem kabeltje kopen in de shop.

By the way Ik las het op de duitse site.
Linkie: http://www.dm7020.de/

Leggen ze precies uit hoe het werkt. Misschien iets voor al die folks die een 7020 hebben angeschaft en van het trage flashen via null modem kabel af willen??

Het werkt dus alleen op de 7020 maar ik zou het gewoon via een 0-modem doen is nog steeds de beste manier.

Met een CF flashen kan alleen op de 7020

Maar op zowel de 7000 als de 7020 kun je prima via het netwerk flashen. (root.cramfs bij de 7000)

Maar op zowel de 7000 als de 7020 kun je prima via het netwerk flashen. (root.cramfs bij de 7000) [/B][/QUOTE]

Maar als dat mis gaat heb je de nulmodemkabel wel nodig.

Dus zal hem er zeker bij nemen....

groeten humana....

Hosting Fun

Advertenties

Terug
Bovenaan Onderaan