flashwizzard pro/hdd images

D

dreamon

Ik gebruik sinds kort flashwizzard pro, daarme zet ik de images op de hdd. Nu kan ik overal in maar als ik met dcc naar mijn image wil, dus de image op de hdd, kan ik wel in de map VAR maar er staat niets???? Dus ook geen map met keys en scce....

Moet ik die map opnieuw aanmaken of pakt ie de keys enz. van de hoofdimage die in het flasgeheugen van de dream zelf staan????

Wie o wie begrijp mijn verhaal en kan daar een duidelijk antwoord op geven?

Waarschijnlijk heb je wel een var map, maar staat deze in de image op hdd, of in de flash van de dreambox zelf..

Waneer je Newcamd installeerd, moet er vanzelf een var/scce map komen.

Gr Fred.

jawel maar ik moet toch ook op de hdd de map var gevuld hebben staan bij de rucannon????

By the way, ik hoef toch geen image op de dream zelf hebben staan of wel? Alleen hdd images is toch voldoende?? (hoe verwijder ik de image van de dream?

Waar plaats ik de nieuwe keyes??? in de map var op de hdd van de rucannon die ik draai of in de map var van de image op de dream zelf..... (moeilijk te verwoorden maar hopenlijk wel te begrijpen)

Normaliter heb je geen 2 var mappen, die zijn vaak aan elkaar gekoppeld.

Keys zou je eens voor moeten kijken in /var/keys en /var/scce, de "normale" keys staan in /var/keys maarja, dit kan ook bij sommige images weer anders zijn dan bij andere.

probleem denk ik gevonden, hij geeft vanzelf de mappen aan van de desbetreffende image dus hoef je niet te gaan zoeken waar de keys in moeten, werkt nu uitstekened, alleen ff met premiere doorklooien, maar dat lukt me vanavond wel.....

Thor kanalen liggen eruit?????

Hosting Fun

Advertenties

Terug
Bovenaan Onderaan