Ik ga weer in mezelf zitten praten!
Maar door de vragen die er zo affentoe gesteld worden door mensen die opzoek zijn naar een mp3 of een hoesje ga ik verdo... weer opzoek, en al zoekende ga ik verder, want iedere keer zie ik weer wat anders staan...
Nu ook weer is @Pokhout hier de "schuldige" aan, hij steld een simpele vraag of er iemand XXX-liedjes weet, dan denk ik al snel kan het nog simpeler???
Niks tegen jou hoor pokhout, maar ff een juiste zoekactie geeft zoveel mooie "hits".
Maar echt door jou vraag zit ik nu hier naar wondermooie muziek te luisteren!!!
Waarnaar zul jij nu vragen??? Nou naar James Horner, en nu naar de muziek van Braveheart...
Hoe kom ik daar nadat jij XXX vroeg??? ( lol )
1: opzoek naar die liedjes kom ik uit bij uitvoerenden van die liedjes, 1 daarvan is "Katastroof" en dat is volksmuziek uit antwerpen, brengt mij naar 2, volksmuziek en dan kom ik nu bij the dubliners, ook van zulke pakkende teksten, maar dan ga ik weer verder, naar het mooie, dus Celtic in dit geval, kom ik uit bij Braveheart, the wedding oid...
Nu zit ik weer verder, want nu ik daar naar zit te luisteren kom ik weer bij synthesyzer uit, en dat is nu Jean Michel Jarre....
Kortom, weer een lekker avondje met knallende muziek, wat ik graag eens hier op het forum zou knallen wat ik hier nu over mijn koptelefoontje hoor...
Mooi, mooi, mooi................
Hobby kost nu eenmaal tijd.
Nu aan het einde van dit bericht: The Battle of the string...