Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een alternatieve browser te gebruiken.
Formule 1 begint weer dus wie word dit jaar kampioen
16 Maart begint het seizoen weer met de 1e race in Melbourne,, dus laten we weer eens kijken wie er verstand van heeft en voorspeld wie er Kampioen word dit jaar
Jos kun je nu gelukkig weer in de Leman series in de Porsche RS Spyder zien rijden..
Zie de onboard camera beelden van Jos tijdens de priv?test op het circuit Guadix in Zuid-Spanje: http://www.verstappen.nl/nieuws/6828.html
Ik vind het wel jammer dat die andere Nederlander zo onvoorzichtig is geweest waardoor hij gewipt is...
Ondanks dat ik voor Kimi heb gekozen zie ik ook het liefst zoals Multispeed, gewoon spannende races.
Is het al dit seizoen dat er geen tracktion control meer mag?
Indien zo, dan wordt het lachen, en kunnen veel lieden het schudden!
Kan Verstappen een schooltje beginnen, haha!
Klopt Killroy, dit is het seizoen dat de tracktion control verboden is en ja inderdaad Michael Schumacher moet de heren Kimi en Massa leren omgaan zonder tracktion control te rijden, maar dat schijnt flink te lukken gezien de test ritten de laatste tijd..
Kan niet afwachten om races te zien in de regen, daar was onze Jos ook goed in
Ja, wat aktie zoals in de good old days!
Toen werd er nogal wat gebezemd tussen bv Schumacher Schumacher,
Schumacher Frentzen, Schumacher Hill, en anderen, haha!
Of Prost Senna, er gebeurde wel wat ja.
Deze site maakt gebruik van cookies om de inhoud te personaliseren, jouw ervaring aan te passen en om je ingelogd te houden als jij je registreert.
Door deze site te blijven gebruiken, stem je in met ons gebruik van cookies.