Formule 1 Nurburgring 24-06-2001

@KCPLUS

Nurburgring is inderdaad publieksvriendelijk, je auto op 5 min loopafstand parkeren (gratis) waar kom ik dat nog tegen?

De (gras)tribune T12 (200 DM dauerkarte) is erg leuk gezellig tussen de fans, niet die tribune-bobo's maar de echte f1 fan.

Je kijk zo uit op de Veedol S-Schikane voor start-finish.

Ik zal deze week eens wat foto's laten zien op mijn pagina; URL volgt!

Aanradertje!

Grtz Mike

 
Kijk, daar hou ik eigenlijk ook het meest van, gewoon in het gras, net als op ons "eigen" Zandvoort.

Op TV zag de Nurburgring er voor het publiek inderdaad een stuk ruimer van opzet uit in vergelijking tot België. Gewoon volgend jaar dus twee keer een GP bezoeken. Alvast even op de kalender zetten.

Ben benieuwd naar de URL met foto's.

De thread F1-Magny-Cours heeft niet zo erg veel "aanloop" gekend. Toch weer een mooie race gezien waarin Shumi "zijn" 4e WK weer een stapje dichterbij zag komen.

Een fan van Hakkinen ben ik niet, maar gisteren was wel héél erg triest. Maar hij moet roeien met de riemen die hij heeft, en het was gisteren weer typisch McLaren, en wel voor de zoveelste keer: SCHANDE! Een "topteam" onwaardig.

 
wat wil die ook met zoeen mer c+ haha.

dat mer is zeker frans.

apkay.

 
Allereerst wil ik even waarschuwen voor de discriminerende taal in het volgende persbericht van het A.D. Dit kreeg ik per e-mail van iemand, ik vind dat jullie F1 fans dit moeten weten:

Bericht van de internet site van het A.D.!!!!!!

Het Ferrari-team heeft de gehele Pit-Crew ontslagen en heeft een groep

werkloze Marokkaanse jongeren aangenomen uit Antwerpen.

Deze beslissing nam het team na het zien van een documentaire van werkloze

jongeren in Antwerpen die binnen 4 seconden de wielen van een auto konden

halen zonder de juiste gereedschap.

Ferrari dacht dat dit tactisch een goede zet was,aangezien de meeste races

worden gewonnen en verloren in de pits.

Het project verliep echter teleurstellend voor Ferrari.

De jongeren verwisselden niet alleen de wielen in minder dan 4 seconden,

maar in minder dan 10 seconden hadden ze de auto opnieuw gespoten, opnieuw

genummerd en verkocht aan het McLaren team.

 
@MarcieMarc

Zoals jij het beschrijft stond het ook al enkele postings binnen dit Topic vermeld.!!! Maar niet erg het blijft leuk....

Grtz Mike

 



Hosting Fun

Advertenties

Terug
Bovenaan Onderaan