Formule 1 zenders weg bij canal digitaal NL

Status
Niet open voor verdere reacties.
V

vl32

+F1 BIJ CANAL DIGITAAL SATELLIET VERDWENEN

Het Formule 1-aanbod wordt in Nederland niet langer aangeboden bij Canal Digitaal

Satelliet. Onder de naam +F1 zijn middels meerdere kanalen de verschillende

cameraposities de Grand Prix-wedstrijden te volgen. Volgens woordvoerder

Hans van der Veen is +F1 'vanwege de rechten' geschrapt. +F1 wordt nog

wel in o.a. Spanje, Italië en Frankrijk bij de satelliet-deelnemingen van

Canal+ aangeboden. Het afgelopen jaar werd +F1 voor betalende abonnees

zonder meerkosten middels een technische link met Canal Satellite Numérique

met Frans commentaar aangeboden. De reguliere wedstrijd-beelden blijven wel

te zien via RTL 5 en Canal+ (ander signaal dan RTL 5).

(Bron Dutchmedia)

 
zal met Multimusic dan ook wel afgelopen(was nog niet eens gestart!!!) zijn...

Zijn dit de voortekenen voor het einde van het pluspakket!?!

 
kan het mij ook best voorstellen, ze zullen wel niet veel abo's met f1 hebben afgesloten want dat was toch een extra optie voor ongeveer 171,- extra per jaar???

wel een boel geld voor een aantal races is het niet??

 
Ach als je een betacrypt hebt met de goede kaart kan je ze gewoon via Duitsland zien met Duits commentaar wat wel zo makkelijk is.

 
Potverrrr .... dorie!

Heb ik in verband met het aankomende F1 seizoen net mijn standaard abonnementje uitgebreid naar het Toppakket ..... kan ik het weer helemaal shaken met die zes cameraposities.

Eh .... enne ik weet niet waar de vorige posting over gaat. Zal wel te maken hebben met hacks en cracks; weet ik niets van :biggrin:

 
shit,als je al bent overgeschakelt naar het Toppakket zit je daar voor 12 mnd aan vast!!!!

dat zit ik ook,al weet ik niet of dat ook geldt (contractueel/juridisch) als Canaldigitaal haar pakket niet war kan maken...meende dat er iets in stond dat bij afname gehele bouquet het Formule1 gratis was,maar kan het mis hebben..

 
Van het geld dat ze besparen gaan ze nu zeker een nieuwe jachthond kopen die weer moet zien te voorkomen dat wij via het internet iets halen om te kunnen kijken naar wat zij niet bieden. 'Klantenbinding' noemen ze dat. Dit is volgens mij het enige bedrijf in ons land dat zijn fouten verbetert met grotere fouten. In zekere zin, niet de positieve, wel uniek natuurlijk.

 
Nieuwe jachtfreek :)))))

 
Bij het Duitse pakket kan je het geluid van de commentator wegschakelen via de keuze van geluidskanaal. Blijft alleen het geluid van de race over. Dit geldt voor elk F1 kanaal. Je krijgt dan alleen het racegeluid wat bij dat kanaal hoort. Bij de Nokia met DVB2000 is het het rechtse of linkse halve maantje van de afstandsbediening.

Dirk

 
Inderdaad. Nou ik hou het wel bij rtl5 met c+2 of PW in de reklame.

Maar dit wordt te zeer een kletspraat thread, laten we het derhalve voortzetten in de daartoe bestemde area.:)

 
Status
Niet open voor verdere reacties.



Hosting Fun

Advertenties

Terug
Bovenaan Onderaan