Forteinc vraagje

Status
Niet open voor verdere reacties.

jack

Addicted Member
Special Friend
Waarderingsscore
0
Punten
0
Leeftijd
64
Ben al een aantal maanden lid van hun maar ben van plan om het nu te gaan opzeggen.

Waarom,, zei hebben een upgrade doorgevoerd wat inhoud dat van de meeste populaire groups er nog maar 2 a 3 dagen gedownload kan worden en dat is mij te weinig.

Wie kan mij een andere aanbevelen waar de films nog wel ruim 1 week op blijven staan.

Why doesn't the newsgroup 'alt.binaries.nl' have the same retention as the other groups?

The group in question is a known 'slush group' or 'dumping group'. These groups all are utilized inappropriately and often have off topic posts. We limit these groups to a smaller retention of 1 to 3 days, as they have extremely high traffic. This is necessary to allow the system to operate at a more efficient level, and allow better access by more users. This limitation is only on the slush groups, and all other binary groups will have the full 14+ days retention. The full list of slush groups is as follows:

alt.binaries.boneless
alt.binaries.nl
alt.binaries.x
alt.binaries.misc
alt.binaries.nl.ftd
alt.binaries.cores
alt.binaries.ftn
alt.binaries.sounds.mp3.holland
alt.binaries.barbarella

This FAQ Entry was updated on 01.04.05, please give us your feedback.

Goh Jack, vreemde vraag van jou komende eigenlijk.
Niet eens even gekeken hier of daar?

Ofwel hier, ofwel in het computertopic staat namelijk een hele thread.
Je hebt 2 goedkope mogelijkheden met beiden als het goed is 10 dagen retentie.
Tweaknews voor 7,95 per maand automatisch inhouden.
Eweka voor 7,50 per maand, zelf overmaken steeds dus je kunt af en toe een maandje stoppen.

Beiden een 0900 helpdesknr. Van Tweak weet ik niet wat het kost, dat van Eweka is veel te duur.
Eweka heeft geen email support, Tweak wel.

Ga maar eens in die thread kijken, zie je het vanzelf wel wat de ervaringen zijn.

duhhhh ik was volgens mij al aan het slapen BT,, dacht echt dat ik alles door had gekeken maar zie nu dat ik in de hele verkeerde thread zat,, deze kun je dus ook beter verplaatsen naar daar lol.

Vond het aL raar dat ik niet zo veel kon vinden.

Nee maakt niet uit, laat maar staan, als je gevonden hebt wat je hebben moest zit je toch goed? Daar gaat het om. ;)
Ik zal hem dan wel sluiten voor je.

Status
Niet open voor verdere reacties.

Hosting Fun

Advertenties

Terug
Bovenaan Onderaan