Forum software omgezet!

Black Tiger

Addicted Member
Administrator
Moderator
Lid sinds
8 feb 2001
Berichten
34.774
Waarderingsscore
1.000
Punten
113
Leeftijd
60
Locatie
State Penitentiary
Beste gebruikers.
De forum software is om gezet dus de nieuwe software draait nu.
Zoals jullie kunnen zien is alles nog heel erg basic maar dat is gedaan om zo snel mogelijk het forum weer open te kunnen zetten voor iedereen.

Er is nog enorm veel werk wat gedaan moet worden en met de tijd zullen er ook nog de nodige dingen gaan veranderen, maar dat zien jullie vanzelf wel.

Mochten jullie fouten zien of ergens tegen aan lopen, iets waar je eerst niet in kon maar nu wel, of iets wat eerst wel werkte en nu niet of omgekeerd, laat dit a.u.b. weten in ons Kwaliteits en Ideeënbus forum zodat e.e.a. zo snel mogelijk gefixed kan worden.
 
Beste gebruikers.

Afgelopen nacht is de import van Duck geslaagd.
Ik ben tot 05.37 bezig geweest om allerlei forums bij elkaar te voegen, correct in te delen en rechten goed te zetten zodat het forum nog open zou kunnen voor degenen die vroeg wakker zijn.

NB! Er moet echt nog een -heleboel- gebeuren. Zo zijn er nog wat rare tekens die nog gecorrigeerd moeten worden en wat andere zaken.

Maar als het goed is moet het meeste gewoon werken zoals jullie gewend zijn. Mocht dat niet het geval zijn, laat het even weten in het Kwaliteits- en Ideeënbus forum of stuur me even een pm.

Ik ga nu slapen, alvast veel plezier op het nieuwe Satellite Fun en Duckforum!
 
Update 29-1:
Er gaat iets mis met de redirect van Duck. Dus dat is aangepast zou vanavond weer goed moeten zijn.
 
Update 29-1: Probleem met doorverwijzing zou opgelost moeten zijn.
Verder alle smilies geimporteerd en nog enkele rechten goed gezet. Kom je ergens niet in of zie je iets niet wat er wel zou moeten zijn, laat het even weten.

Vannacht doen we nog een update, fixen we gekke tekens en installeren we enkele addons.

Denk er aan dat je onderaan de pagina (helemaal links beneden) je eigen taal en stijl kunt kiezen, er is ook een blauwe Duck stijl!
 



Hosting Fun

Advertenties

Terug
Bovenaan Onderaan