foto album van de hamas

Status
Niet open voor verdere reacties.
Je moet toch wel een sick mind hebben om zoiets te posten!

Dank je wel in mijn werk kom ik dit regelmatig tegen dit is echt ziekelijk als je zoiets post.
Ik hoop dat de persoon in kwestie die dit gepost heeft nooit zoiets tegenkomt.

Ik hoop ook dat Duck hier tegen op treed....

nee niet normaal maar het is wel de waarheid wat er daar allemaal gebeurt en de waarheid mag gezegd en getoond worden vind ik

Het plaatsen van urls (links) is toegestaan zover dit niet leidt of kan leiden tot het plegen van verboden handelingen.

In dit geval maken we hierop een uitzondering. De betreffende link toont weliswaar een stukje realiteit helaas, maar het is mensonterend om te zien. Respect geldt tot op zekere hoogte ook voor je vijanden.

Derhalve hebben we de link weggehaald. Degene die dit heeft geplaatst wordt verzocht dergelijke zaken hier niet meer aan de orde te stellen en een beetje meer de algemeen geldende normen en waarden in acht te houden. Zelfs in het nieuws word je v??raf nog gewaarschuwd dat schokkende beelden zullen volgen (en niet (ongeveer een minuut) later via een reply).

We gaan ook geen discussie hierover aan en evt. nieuwe discussies/berichten hierover worden ook terstond verwijderd.

Status
Niet open voor verdere reacties.

Hosting Fun

Terug
Bovenaan Onderaan