foto

J

jacky

hallo ,

weet iemand iets van foto's bekijken op de dreambox?
ik heb net bij sjerom picviewer gedownload ,maar in welke map of hdd ? moet ik de foto's dan zetten of een nieuwe aan maken op de hdd.

ja, ff een mapje aan maken in /hdd
daar de foto's inzetten....

helaas krijg een fout melding plugin loading failed: en dan /var/toxbox/plugins/picviewer.so:undefined symbol:_zn15etexinputfieldc1ep7ewilgetp6elabelp25etexiputfieldhelpwidgetpkc

hier snap ik dus niets van heb een map in de hdd aangemaakt foto's ingeplaatst maar deze zijn niet te zien in de hdd in de dreambox
mischien ligt 't aan de firmeware rolandd 5.5 van sept 2003
ondetiteling en internet mp3 enz. werken overgens prima .

dreambox veghel.

ik kan alleen zien dat mijn jpeg bestanden er in staan maar dat is ook alle dus hij maakt ze niet open .

Gebruik je Picviewer 0.6 via je plugins om de beeldjes te displayen??

Grtz Mike

Omschrijf even welke image je gebruikt

ja ik gebruikPicviewer 0.6 en het is mij dan nu ook gelukt om fotos te bekijken bedankt

Ik heb hier de bitchX_xmas_special in mijn ontvanger staan. Nu heb ik in het setup - expert menu de External pictureviewer v0.4 addon gedownload. Ik zag op het scherm dat het werdt gedownload en moest daarna even wachten.

Is dit voldoende om het te laten werken? Ik heb op de harde schijf een mapje foto aangemaakt en daar een paar .jpg bestanden in gezet. Ga ik nu naar dat mapje dan zie ik daar niks staan aan plaatjes (.jpg bestanden hebben een korte naam)

Hosting Fun

Advertenties

Terug
Bovenaan Onderaan