fout bij up/downgraden srt8000

  • Topic starter Topic starter Elroy
  • Startdatum Startdatum
E

Elroy

Bedenk dat de loader niet werkt onder Windows ME.

Wil je de ontvangersoftware up- of downgraden doe dit dan op een computer waarop geen Windows ME als OS is geïnstalleerd.

 



Hosting Fun

Advertenties

Terug
Naar boven Naar onder