Foutje in strong 8000 soft??

H

Huh??

Hoi,

Ik heb een week ofzo geleden mijn ontvanger gehemelt met een mislukte flash-update van mijn strong:))

Inderdaad, of ik heb "geluk" gehad dat precies op dit tijdstip C+ weer eens onbezonnen bezig is, of de service van STRONG is werkelijk zo PERFECT!!

Nog amper een week later krijg ik een spiksplinternieuwe Strong thuis gebracht!!

Complimenten aan strong!!!

Maar toch heb ik een vraag:

In de ontvanger zat v20 in, maar bij nader onderzoek zag ik bij "kanalen laden" in het menu toch weer de twee opties staan; Willekeurige volgorde (prima dus) en volgorde Kanaal DigiANAAL!!!!

Ik dacht dat die naam alleen via de bewuste PPV-patch (voor de gein) aangepast werd!

Ik kan mij eigenlijk absoluut niet voorstellen dat dit een echte fout in de ORGINELE software is:)))

Of zou Strong een foutje gemaakt hebben?

Als dit echt een orgineel foutje in de orginele soft is, kom ik niet meer bij van het lachen.....!

Wie weet van deze zoveelste stomme fout van C+ meer te vertellen?

GR.

Huh??

 
Dat zou een mooie bak zijn als inderdaad de gepatchde soft in die doos zou zitten , of misschien een extra service van Strong?

 
Dit zit niet in de firmware maar zit 'm in de file die je op je Golgwafer hebt geprogt.

 
Jazeker.

Ook (indien aanwezig) engels.

Jij niet dan?

Zet hem op "geluid orgineel"

 
Nee ik heb al een aantal dingen geprobeert maar geen engels ( even voor de duidelijkheid was even vergeten te vertellen dat wel de orginele taal werkt maar Engels niet) de kanalen zelf geven op dat moment wel Engels mee, op mijn Echostar doet Engels het wel.

 
Engels selecteren ennadien 2x op menu drukken, engels komt er dan wel door.

 



Hosting Fun

Advertenties

Terug
Bovenaan Onderaan