foutje

O

oskar

ik heb in mijn humax5400 in het menu per ongeluk met mijn dikke vingers op een verkeerde knop gedrukt, waardoor het menu niet meer zichtbaar en het beeld ook niet.
is dit op te lossen door de settings er opnieuw in te zetten?

heb ik gedaan
nog geen beeld en menu zichtbaar, wel geluid
wat nu

firmwair+patch 3.2+niewe setting lijst van pet 123 of xamuh
en hij zal het doen
grtz roufa!

de patch lukt wel maar bij de settings krijg ik ERROR-HC
als ik de menuknop indruk zie ik dat wel op de ontvanger, maar verder kom ik niet omdat ik geen beeld heb

ik denk dat je scart kabel er niet goed in zit even op nieuw
er in zitten op de tv en receiver

success

het is gelukt met een andere settingseditor
had eerst hcc en humbox en nu dus xOak
bedankt voor de tips

Settings kunnen al wel 1,5jaar niet met HCC worden geupload.Alleen de firmware werkt nog wel,maar ook hiervoor kun je beter HU15 nemen.(deze voert tevens een echtheidscheck uit,waar de NL-versies overigens niet doorkomen.....)

Echtheidscheck......? Mmmm,nieuw Ned. woord?

Ik had het zelfde probleem een tijdje geleden het was helemaal geen technise probleem het was gewoon dat ik het humax met een RF kabel gebruik en geen scart dus waneer ik in the instalation->system settings->a/v tuning->channel de nummer verander gaat het beeld weg. het kan opgelost worden door het goeie nummer weer te zetten of in de tv weer voor de channel zoeken. dit moet het well zijn en anders zou ik niet weten. wat bij u is gebeurt is dat u de default settings heeft upgeload naar u humax en daarmee opgelost. maar mijn oplossing is sneller te doen.

Originally posted by oskar
het is gelukt met een andere settingseditor
had eerst hcc en humbox en nu dus xOak
bedankt voor de tips

maar moet je even wachten want op dat moment je drukt op download moet je eff wachten en dan pas je receiver aan doen

grtz roufa!

Hosting Fun

Advertenties

Terug
Bovenaan Onderaan