Opgelost Foutmelding bij aanklikken meldingen

the matrix

Addicted Member
Special Friend
Donateur
Lid sinds
28 okt 2007
Berichten
7.515
Waarderingsscore
647
Punten
113
Leeftijd
74
Locatie
Een stoplicht op rood.
meldingen.jpg
 
Dan zou ik eigenlijk moeten weten welke meldingen.
Maar er staat "beveiligingsfout" hetgeen mij de indruk geeft van een verlopen cookie of zoiets.

Met welke browser is dit?

Hebben meer mensen hier last van?
 
Ik heb zelf 'last' van de opties die niet zijn highlighted Ik ken de codes zo'n beetje uit mijn hoofd, maar toch vreemd. Het invoegen van afbeeldingen, koppelingen , vetgedrukte letters of schuine letters is daarom wat lastig..

Firefox op een mac met Ghostery en Privacybatcher draaiend.
 
op een mac met Ghostery en Privacybatcher draaiend.
Koop je dan ook een fatsoenlijke pc en zet die rotzooi eens uit om te zien of het dan wel werkt. :ROFLMAO::ROFLMAO:

Sorry, maar even serieus, ik ga geen problemen onderzoeken die met grote waarschijnlijkheid veroorzaakt worden door VPN, vreemde addons in de browser en/of privacy en cookie blockers.
Dan zou ik zeggen probeer het eerst eens zonder al die toestand of het euvel zich dan nog steeds voor doet.
Zo ja, dan ben ik wel geinteresseerd in hoe dat er bij jou uit ziet.

Want hier werkt alles met zowel Chrome alsook Firefox gewoon verder uitstekend.
Schuine letters en dikgedrukt en koppelingen etc. (normaliter allemaal niet benodigd) staan hier gewoon goed zichtbaar boven het snel reactie tekstblok.

Nu nog even zien welke browser The Matrix gebruikt.
 
De meldingen onder de deurbel waar een rode 1 staat.
Is al enkele dagen zo.

Masr nu is het eensklaps goed.
Heb verder niets gedaan.

Kan gesloten worden
 
Ehm, @Black Tiger , zonder al die "onzin" werkt het ook niet? Misschien de appel maar eens vervangen door een peer of zo.. Vreemd verhaal. Het is ook plotsklaps gekomen.
 
@the matrix fijn om te horen, ik heb hier niets veranderd, maar goed dat het opgelost is.
Volgens mij heb ik dat daar ook ooit 1x gehad, weet niet meer waarom. Zou misschien kunnen dat je net tegelijk met een cron geklikt hebt. En anders komt het hopelijk niet meer voor.

@Dr.Z Hebbie een screenshot ervan? Misschien dat het inderdaad op een appel anders werkt.
Maar daar zit standaard toch ook een andere browser in, toch? Safari als ik me niet vergis.
Is daarmee hetzelfde euvel? Firefox ook helemaal up2date?
 
Met safari geen problemen, dus ergens zit er toch iets in firefox wat niet helemaal werkt.. Ik zal de koekies eens weggooien en de boel resetten..


...Edit: Ik heb het gevonden! Cookieprobleem. Ik had dit op de site van Gamma ook al. De gehele site wilde niet laden en na het verwijderen van de cookies deed hij het weer...SatFun nu dus ook weer.. Dank voor het meedenken! :)
 
Tadaa.... ah kijk ook al op de gamma en dan Fun de schuld willen geven he? :biggrin: :biggrin:
Zoiets is vaak een cookieprobleem alleen wist ik niet niet zeker of dit ook weergave kon beïnvloeden. Wel dus.

Graag gedaan, fijn te horen dat het gefixed is, zetten we hem op opgelost.
 
  • Haha
Waarderingen: Dr.Z
Natuurlijk ligt het aan Fun en Gamma, zij kunnen niet programmeren en de sitebouwers zijn prutsers en...en bla bla bla... 😂
 



Hosting Fun

Advertenties

Terug
Bovenaan Onderaan