Foutmelding na plaatsen van een skin DM800HD SE Clone.

hagmens

New Member
Lid sinds
22 jul 2010
Berichten
29
Waarderingsscore
0
Punten
0
Leeftijd
81
Beste Forumleden,

Ik probeer met IdreamX voor Mac een broertje van DCC voor Windows een Skin, ipk bestand voor OpenPli via Telnet in mijn DM800HD SE Clone te zetten maar ik krijg de onderstaande foutmelding, weet iemand de oorzaak en/of een oplossing? Na opkg install volgt een spatie.

root@dm800:~# opkg install /tmp/var/volatile/tmp/enigma2-plugin-skins-pli-hd-m-mod_3.0c_mips32el.ipk

Package enigma2-plugin-extensions-automatic-fullbackup version 2.2 has no valid architecture, ignoring.
Package enigma2-plugin-extensions-dvboptions version 0.5 has no valid architecture, ignoring.
Package enigma2-plugin-extensions-scroll-lcd-text version 0.3-beta has no valid architecture, ignoring.
Package enigma2-plugin-extensions-tmbd version 5.0-rc7 has no valid architecture, ignoring.

Collected errors:
* wfopen: /tmp//var/volatile/tmp/enigma2-plugin-skins-pli-hd-m-mod_3.0c_mips32el.ipk: No such file or directory.
* pkg_init_from_file: Failed to extract control file from /tmp//var/volatile/tmp/enigma2-plugin-skins-pli-hd-m-mod_3.0c_mips32el.ipk.
root@dm800:~#
 
the matrix;228644 zei:
Is die skin wel geschikt voor de 800hd se?

Dank voor je reactie, Ik heb het ook met een andere skin geprobeerd maar ook dan de zelfde melding.
 
Het is een clone en de image hiervoor zijn specifiek. Ik heb ook wel eens geprobeerd om een skin te vervangen. Meestal mislukte dat en zelfs regelmatig hielp dat de image om zeep. Box startte gelukkig wel op in stop mode zodat de image hersteld kon worden. Heb het opgegeven. Je kunt beter op zoek gaan naar een passende firmware met een leuke skin. Er zijn er genoeg die hun image back up pen .
 



Hosting Fun

Advertenties

Terug
Bovenaan Onderaan