foutmeldingen bij proggen

A

aka

Ik kan mijn tita kaart niet proggen met de titaniumloader kan wel identify en erase, maar bij program wordt balkje rood error writing flah.

Wie geeft raad???

groet Aka
 
Er zijn diverse versies downloader.
Zoals bij de een heb je de banaan nodig(1.0),Mighty Bosom heeft eigen loader(werkt goed,met TMB files.Alleen ik heb moeite met erasen,en doe dat vooraf met tita.1.9.0)
Probeer eens een andere,dus.
Laat me eventueel weten welke file je wil verwerken,dan kan ik je misschien beter informeren.Gr.George
 
Hoi,

Ik heb alles al geprobeerd "alle loaders" en titanium progger 1.10. Herkent wel de kaart OS 1.06 ed erase gaat ook nog wel, maar bij schrijven krijg ik een foutmelding: error writing flash.
Ik denk dat het aan de VP20 kan liggen, kan wel in de phoenix mode maar kan toch de Tita niet aan. Ook grote funkaarten kan de vp20 niet beschrijven, daarvoor gebruik ik een Infinity USB.
Ik denk dat ik toch maar een Infinity USB phoenix erbij moet hebben.
Ik heb de files van Lux*** geprobeerd.

Groet Aka
 
Hi All,
Bij mij geeft de vp20 geen probleem met de titanium kaarten kan er echt alles op branden en met verschillende programma's.
Ligt het niet aan je voeding die bleek in het verleden altans bij mij ook te licht te zijn. Nu met een voeding van 1000 mamp heb ik altans geen problemen meer

M.V.G
Tips
 
Hoi Tips,

Dan moet dat het zijn, ik er een voeding bij van 200 mpa.
Moet dus op zoek naar eentje van 1000 mpa. Dank voor de tip

Groet Aka
 
Na dagen klooien met mijn vp20 een tita ye proggen wat maar niet lukte, heb ik mij vanmiddag een Infinity USB Phoenix gekocht en binnen 3 min mijn tita wel geprogd.

Groet Aka
 
Leuk,dat het gelukt is.En vriendelijk,dat je het ons laat weten.Vr.gr.George
 
Ik heb vandaag mijn nieuwe kaart binnen gekregen met loader 1.06 erop,

Als ik de kaart wil maken gaat alles goed, maar als ik hem in mijn reciever doe met penta 1.11 of penta 1.20 ziet die mijn kaart niet.

Er staat steek kaart erin maar die zit erin, files van een ander site geprobeerd en steeds die melding stop kaart erin.

Weet iemand de oplossing??
 
Bij mij blijft de kaart of de sofware in trapping card staan. (langzaam knipperen). Iemand een idee hoe je dit op moet lossen.

Alvast bedankt,

Nr.10
 
Ik heb op diverse plaatsen daar postings over.Maar niemand reageert.Als ik mijn kaart wil erasen met TMB progger,lukt dat niet.
Dan erase ik kaart eerst met tita-progger,en dan pas laad ik TMB files.
Dat werkte ok.
Dus,probeer erase met andere progger.Er zijn er drie of vier verschillende.Gr.George
 
Het is gelukt. De kaart idoet het nu. Het lag aan het contact van de USB en het contact van de kaart. Ik heb de USB kabel een beetje klem gezet en daarna de kaart een beetje omhoog geduwt hierdoor begon het schrijven automatisch. Misschien dat het bij andere ook werkt.

Suc6 ermee,

Nr.10
 



Hosting Fun

Advertenties

Terug
Bovenaan Onderaan