Franse philips

frweber

Addicted Member
Waarderingsscore
0
Punten
0
Ik heb hier nog een franse philipsbak staan daar hebben we een paar jaar terug andere firmware ingezet nu heb ik bij ons bij de biljart club een wok gezet,nu is mijn vraag is er iets bekent of er firmware is die ik erin kan blazen die op een seca 2 kaart draaid alle philips en strong ware heb ik al geprobeert die weigerd hij het gaat om een philips terminalTS1 deze was toe omgeswits naar seca 1 en draaide zonder kaart ik heb hier nog een humax en strong 8100 staan maar wil die daar eigenlijk niet neer zetten want het is allemaal liefde werk en oud papier met andere woorden doei en bedankt
bvd
gr frans

Die Philips gaat niet werken op seca2, op die strong wil ik ook geen geld zetten, maar ik moet even kijken met welke strongs het wel gaat want ik heb er hier al een aantal "gered" die na de kaartwissel niet meer werkten... ( even op de melding letten bij de firmware, of het een ondersteunende is voor seca2)

Tja die pech heb je nu eenmaal.....

Zijn secabakken zoals BT altijd zegt...

Maar let dan wel even op welke firmware je neemt, want er zijn er bij mijn weten maar weinig bij "rebel" die seca2 ondersteunen, ik dacht 2... Ik ben hier ook wel eens aan het "vechten " geweest met zo'n oud kreng! ( nee nou praat ik niet over het freggelvrouwtje! ) en daar luktte het eerst ook niet bij...

En zoals ik al zei via pm, gaat het met een Franse philips niet lukken?

wist ik eigenlijk al voor 95% maar kon toch zijn dat er weer een of andere knubbelaar iets gevonden had ik heb trouwens ook nog een oude digitale kast staan voor hobby cabel kast upc kan misschien ook nog iets mee kun je zo hebben heb er twee maar ben er nog niet mee aan de gang geweest
gr frans

draaidje kan dicht op het stort gegooid
gr frans

Hosting Fun

Advertenties

Terug
Bovenaan Onderaan