Franse Satellite Winkels

F

fvdborre

Hallo,

Hier een belgje uit oostende,

zijn er soms onder u die een paar winkels weten

over de franse grens ?

Groeten

 
In Rijsel zijn er zeker een paar, nog aan voorbijgelopen!

Maar ja moeder de vrouw was mee en onze interesse verschil nogal! kleertjes en satelieten?

LOL

 
Hi,

ok,dat word een trip naar rijsel donderdag,

waar ongeveer, centrum ??

 
Hi !!

Ook in Roubaix zijn er twee satwinkels,eentje in het winkelcentrum en een andere (wel uitgebreidere)even buiten het centrum (richting velodroom).

Beide winkels liggen op zowat 15min. wandelafstand van het station.

Wil je tal van winkels dan moet je zeker naar Parijs,daar schieten ze als paddestoelen uit de grond :)) én zeer,zeer aantrekkelijke prijzen.

Blijf je liever in Belgie dan moet je beslist eens in Brussel gaan kijken (rue de brabant,zowat het "falconplein" van Brussel)5min. wandelen (via de straatmadelieven)vanuit het station Brussel Noord.

Suk6

LocoMotion

 
Hallo,

Thank LocoMotion,zal mijn vrouw dan maar beter thuis laten zeker.

 
Zeker meenemen (als je ze kwijt wilt natuurlijk)

anders heb ik in Brugge ook iets gevonden met redelijke prijzen

 
Ja, k'weet het ook niet meer juist, het was niet in het Centrum van Rijsel, maar in het winkelcentrum (industriepark) en zeker geen winkel van uitsluitend sat materiaal. Eerder een combine van Hi-Fi KTV en SAT.

Gemeende excuses hoor!

PS.: Waar in Brugge, ik woon op 13km en ???

 
Misschien ter aanvullende informatie :

Uit ervaring kan ik zeggen dat je goeie zaken kan doen in Brussel. Echter zijn de hedendaagse prijzen wel aan wat aangepast, hoogstwaarschijnlijk om dat de vraag naar 5400 gestegen is.

Ik kan jullie ook bevestigen dat de hummer5400 niet meer zo te verkrijgen is aldaar. Dit heeft dan te maken omdat de meeste kopers ( aldaar ) liever viacces of cryptoworks willen. In irdeto is er geen interesse.

Voor andere sat gerief is het zeker een aanrader en kan je algauw een paar duizende uitsparen !

Wat heb ik er al gekocht ?

Een 15 tal hummers

20 triax schotels

20 Lnb's

10 seca modules

switchers en noem maarop.

Tot op heden geen enkel probleem gehad met de garantie of een defect stuk.

 
Om verstaanbare redenen heb ik het adres hier niet geplaatst maar ff gemaild naar de twee vragers

 



Hosting Fun

Advertenties

Terug
Bovenaan Onderaan