Free to Air

Multispeed †

Addicted Member
Lid sinds
8 feb 2001
Berichten
1.447
Waarderingsscore
0
Punten
0
Locatie
Down Under
Momenteel(13.55 uur) zijn alle nederlandstalige Irdeto-zenders en Canal+ zenders Free to Air.

Is Spring in the Air?

Multi

 
Hahaha... da's weer lachen. Ze hebben natuurlijk weer eens geprobeerd om de tijd weer goed te krijgen en zoals elk jaar mislukt dat en gaat er iets anders fout.:biggrin::biggrin::biggrin:

 
er was heel wat aan de hand vanmiddag, behalve dat het gehele "gratis" pakket en canal+ incl. 16/9 vrij te zien waren (in seca en c+1 en 2 in irdeto), is er ook een hele tijd geen emm te zien geweest op C+ 1 en 2, vandaag kwamen er ook weer wat key en date update's binnen op mk01's en ppua's welke al sinds begin van de maand geen update meer hadden ontvangen (ik dacht al dat ze niet meer werkten).

weet iemand waarom 0019 deze maand een veelvoud van mk01's en ppua's pas aan het eind van de maand van nieuwe key's voorziet en andere ppua's de gehele maand door voorzien heeft van update's ???

 
Bij mij was vanmidag canal+ tijdelijk verdwenen alsook de spaanse en franse zenders.Na ongeveer 15 minuten waren ze weer terug behalve de spaanse zenders.Op mijn andere card (keys van de eend) heb ik nog niks kunnen merken van het 1 en ander.

Billy70

 



Hosting Fun

Advertenties

Terug
Bovenaan Onderaan