free xtv

ja de nieuwe pp staat op dreamdeco
ff de ucas en beeld op 19 en 13
grtzzz
 
heb versie pp 11-12 erin zitten en op ucas gezet maar geen beeld hoor
 
ff voor de duidelijk heid
geen usb
heeft met de kernel te maken ofzo
dus op de usb doet ie het niet
wel zonder usb hier te down loaden

toppertje al zeg ik het zelf
op 13 en 19 ok
 
werkt ook met de oude image van Ronalld, die op ??n na nieuwste emu. zowel op astra als op hotbird met de goede settings uiteraard.


merDe
 
FreeXtv gaat met de ucas-emu gewoon open.
Vaak moet je nadat je hem op ucas hebt gezet ff naar 1 of 2 andere kanalen zappen en dan terug naar freextv.
 
Maar dus niet als je een USB Stick gebruikt, heb ik hier herhaaldelijk geprobeerd en hij wenst gewoon niet meer open te gaan.
 
hier ook gewoon open met de zelfde image als Ome MerDe en met een settingslijst van pet 123
 
Originally posted by Black Tiger
Maar dus niet als je een USB Stick gebruikt, heb ik hier herhaaldelijk geprobeerd en hij wenst gewoon niet meer open te gaan.

als je multiboot gebruikt maakt het image toch gebruik van de kernel die als basis op de db staat...

vandaar dat je een image als basis op de db moet hebben staan waar een alternatieve kernel in zit die feex ondersteund....
 
@Hemertje: Dank, maar zoals je weet moet je een originele kernel hebben om weer gebruik te kunnen maken van die USB dus hoe je het keert of draait, met USB is het niet mogelijk.:)

Maar het is wel interessant om precies te weten hoe het komt. Misschien dat SF of iemand nog eens een basisimage met een alternatieve kernel kan fabrimaken zodat dit wel mogelijk word.

Van de andere kant is het missen van FreeX nu ook weer eigenlijk geen probleem, er zijn er nog zoveel met hetzelfde dat er keuze genoeg is.:biggrin:
 
op de sjerom site staat dat er een image versie 1.06 se is en die je op de dreambox moet instaleren.waardoor free x tv te bekijken is met hulp van usb stick
weet iemand welke versie dat is?
 
Met de SF van 15-11 gewoon open hoor, emu op scam zetten.

Boets
 
Als je hem vanaf usb stick draait Boets? Dacht 't niet.
Ja wel als je hem gewoon als single versie gebruikt, maar dat is het probleem niet.:)
 
@ BT,

Klopt, maar volgens mij was de vraag van Guppje "is er ook een image waar free x tv op werkt?."

Boets
 
ja klopt maar vraag me ook af of het met een usb stick werkt
want al je lees bij ronald moet dat toch wel werken
vandaar
 



Hosting Fun

Advertenties

Terug
Bovenaan Onderaan