free xtv

@Boets: Nee hij vroeg "waardoor free x tv te bekijken is met hulp van usb stick" dus dat scheelt een beetje.:)

Ik weet niet guppie, ik heb emu_rel031201a.img van Ronald op de USB stick staan en daarop werkt freex dus niet.
Maar dat is dan wel op een basis 1.07 image van dream.

Anderen heb ik nog niet getest dus kan ik je niet mee helpen.
 
ik heb als basis de Ronald image (de laatste versie) en Jirka (de laatste) en ruDream (de laatste) als multi-mogelijkheid vanuit de dreamflash plugin van Ronaldd.
in geen enkele emu op geen enkele image werkt freex-tv.

ticket 2 en x-zone is dan de enige optie (ik kan alleen 5? oost tot 45? oost zien) :)


merDe
 
Originally posted by Ome MerDe
ik heb als basis de Ronald image (de laatste versie) en Jirka (de laatste) en ruDream (de laatste) als multi-mogelijkheid vanuit de dreamflash plugin van Ronaldd.
in geen enkele emu op geen enkele image werkt freex-tv.

ticket 2 en x-zone is dan de enige optie (ik kan alleen 5? oost tot 45? oost zien) :)


merDe

Heb je wel de freex tv key's in de softcam file staan???

GR Fred.
 
FreeX werkt alleen op v1.06 gebasseerde images met DrMatrix mod, aangezien deze mod (nog) niet voor v1.07 IMGs beschikbaar is zul je dus moeten wachten. of terug naar een gemod 1.06 image. dit verklaart ook waarom of het niet via USB werkt (1.07 &1.06 kan je niet mixen & een orgineel 1.06 IMG heeft niet de DRmatrix mod)

GrtZ

Raphie
 
Heb je wel de freex tv key's in de softcam file staan???


---

jazeker, maar zie in bovenstaande post de reden dat freex-tv niet werkt.



merDe
 
@Twilight: zelf niet goed gekeken want in het door jou aangehaalde draadje staat er ook -niets- over USB bij.:)
 
Ja oke, maar die was al beantwoord, daarna kwam ie dus met de vraag i.c.m. usb stick en daar reageerde ik op (en ja ik kan het niet laten).:)

Ook prettige Kerstdagen voor jou en de jouwen gewenst!
 
Originally posted by Ome MerDe
werkt ook met de oude image van Ronalld, die op ??n na nieuwste emu. zowel op astra als op hotbird met de goede settings uiteraard.


merDe
ja idd maar moet wel in emu menu even emu veranderen
en met de laatste werkt het niet
 



Hosting Fun

Advertenties

Terug
Bovenaan Onderaan