H
HurryBird
Hallo,
Toch ook nieuwsgierig geworden naar het DS9 gebeuren toch maar de stap genomen. Vorige week laptopje vd zaak mee naar huis en mn Irdeto CI omgeprogd naar de FreeCam2_016 uitvoering. Allemaal geslaagd en ook nog beeld met de EMU aan.
Ik las dat het ook mogelijk moest zijn om het DS9 gebeuren hierop aan de praat te krijgen. Dus ik vol enthausaisme aan de slag. Nou dus helemaal nix......................
Avonden aan avonden (zelfs het weekend) druk aan het uitproberen geweest. Heeeel veeel gelezen/geleerd
en ook verandert geknutseld aan de div. files die ik in mn bezit had. Coco strings aanpassen (zie ook enkele topics hieronder) maar ook dit hielp nix.
Wie kan mij een KLEIN stapje in de goede richting brengen??
Ik heb de volgende configuratie (dit even ter verduidelijking)
MM9600 met DVB2000b6
FreeCam 2_016
PicCard II (16F876/24C64)
DS9 V502 files....
Greetings HurryBird 
Toch ook nieuwsgierig geworden naar het DS9 gebeuren toch maar de stap genomen. Vorige week laptopje vd zaak mee naar huis en mn Irdeto CI omgeprogd naar de FreeCam2_016 uitvoering. Allemaal geslaagd en ook nog beeld met de EMU aan.
Ik las dat het ook mogelijk moest zijn om het DS9 gebeuren hierop aan de praat te krijgen. Dus ik vol enthausaisme aan de slag. Nou dus helemaal nix......................

Avonden aan avonden (zelfs het weekend) druk aan het uitproberen geweest. Heeeel veeel gelezen/geleerd
Wie kan mij een KLEIN stapje in de goede richting brengen??
Ik heb de volgende configuratie (dit even ter verduidelijking)
MM9600 met DVB2000b6
FreeCam 2_016
PicCard II (16F876/24C64)
DS9 V502 files....