Freek+

S

SuperJoop

ANP 15 maart 2001

De Economische Controle Dienst heeft op verzoek van de betaal TV aanbieder Canal+ een inval gedaan in de Megapool vestiging in Hilversum. Daarbij is een vijfhonderd meter coaxkabel en de volledige administratie in beslag genomen.

Bedrijfsjurist Van den Engel van Canal+ verklaart; er is ons gebleken dat deze winkel coaxkabel aan klanten verkocht. Daarmee legden sommigen een verbinding van hun kabeldecoder naar de TV van de buren zodat deze kosteloos naar onze programma s kunnen kijken. En dat is bij de wet strafbaar gesteld. Wij zullen er ook alles aan doen om onze schade op deze winkel te verhalen. Invallen in andere winkels sluit ik ook niet uit.

Van den Engel pleit voor een totaal verbod op coaxkabel; op internet zijn handleidingen te vinden die precies beschrijven hoe je zo n kabel moet gebruiken. Het verspreiden van zulke informatie is onrechtmatig en strafbaar op grond van art. 326C wetboek van Strafrecht. De rechtszaken die zullen volgen zie ik met vertrouwen tegemoet.

(copy van Just Me nl.media-satelliet)

 
Blokker verkoopt soepborden, die mag ook wel uitkijken.

De naam Blokker zal overigens toch rare gevoelens bij C+ oproepen......

 
De naam Blokker biedt een relatie tot hardware apparatuur bedoeld om uitzetsignalen van de betaalaanbieder tegen te houden.

Het is daarom voor de hand liggend dat deze winkelketen een officiele verklaring zal moeten sturen naar Freek waarin ze beloofd niets in de richting van satelliet, hardware, software, keys, boards (of borden), kaarten en coax zal opnemen in haar voorraad met de bedoeling dit ter verkoop aan te bieden.

Trouwens... Super goeie Super Joop, prachtig gevonden!!!

 
OK,

De volgende bedrijven staan ook op de zwarte lijst van C+:

- Falkplan, Kummerley en Frei, ANWB, Hallmark - wegens het verkopen van kaarten.

- Microsoft, Oracle, Corel, Adobe, Mindport en duizenden andere bedrijven wegens het gebruik van programmers.

- Hema, Marskramer, Wedgwood etc wegens het verkopen van schotels (als dan niet incl. kopjes, uit te leggen door C+ als zijnde lnb's)

- Casema, UPC en Cisco-systems wegens het openlijk verspreiden van kabels.

- C1000, AH, Edah en andere klantenkaarten, wegens het gebruik van kaarten welke tot doel KUNNEN hebben illegaal betaaltv te kunnen zien.

- Ook zijn bedrijven verdacht die access-kaarten gebruiken voor het betreden van bepaalde ruimtes, zoals FBI, CIA.

- Alle Filmdistributeurs, die gelegenheid geven tot het gratis kijken door hackers, simpelweg doordat ze de films uitbrengen.

- C+ zelf, omdat ze twee decodererings-systemen gebruiken, die hackers in de gelegenheid zouden KUNNEN stellen om illegaal te kijken.

 
Dat klaagt Freek ook direct Pampers voor het gerecht omdat deze voorkomt dat jij op de, stinkende, gevolgen van het gevoerde Freek C+ beleid blijft zitten.

Satwatcher

 
Ik vermoed dat binnenkort ook de zenders en ontvangers die gebruikt voor video tranmissie in huis naar b.v. de slaapkamer verboden worden op last van Canal +

Er is uit onderzoek gebleken dat als 1 persoon 2 zenders heeft staan een heel flatgebouw kan voorzien voor degene die een ontvanger aanschaft

De eenmalige aanschaf bedraagd dan ongeveer FL 200 voor de ontvanger

plus 1 gulden per maand aan degene die de zender heeft staan

Robbie

 
Word de ABN-AMRO dan ook aangepakt omdat ze kaartsleutels gebruiken die een 16f84 en 24c16 chip bevatten?

 
Het schijnt zelfs zo te zijn dat als je pint bij de ABN-amro en je stopt een wafertje in het kaartgleufje, je gelijk een menuutje op je monitortje erbij krijgt (welke ppv je wilt zien, terwijl je op je geld wacht) ;-))))))))))

Je moet wel een geldige 01 en ppua intikken.........

Hebje die al op je kaartje staan heb je mazzel, dan is't gratis!

[Edited by denktenk on 16-03-2001 at 18:57]

 
Ik heb gehoord dat de andere banken ook interesse hebben in het systeem van de amro.

 



Hosting Fun

Advertenties

Terug
Bovenaan Onderaan