Freextv

neo

Sr. Member
Lid sinds
28 jan 2003
Berichten
324
Waarderingsscore
0
Punten
0
Leeftijd
55
Op Astra & Hotbird heb ik geen freextv meer iemand enig idee?
 
Dreambox 7000s en Humax5400 allebij geen beeld met de Black ice crypt -cam
 
Even de steetingslijst aanpassen of freex even opnieuw inscannen? Zover ik weet is er niets veranderd zodat er een andere firmware nodig is. Anders vrees ik dat je cam terziele is.
 
Welnee joh,, rustig afwachten,, is normaal dat er eens in de maand geen ontvangst is,, die gasten hebben zo vaak technische problemen,, komt vanzelf wel weer terug als de transponder afgekoeld is van die hete pussycats hehehe
 
He jack jij keek toch nooit naar die zender stout hoor dat je dat allemaal weet.....
 
Hey Pikkie ,, kijk ook niet maar heb effe gecheckd voor hun,, moet toch service verlenen :)
 
Ok? Jack THX M8 dat wilde ik even weten.
 
met dont panic hebben die dan ook last van oververhitte transponders.
geeft meer geen beeld dan wel.
zenden die soms uit van mars wat dan een antwoord kan zijn voor de beeldkwaliteit of is dat sterrenstof die ruis.



de politie is je beste vriend

greetz rizzla
 
Hier nu ook weer eens geen beeld. Dan weer geen beeld dan weer stotterend beeld en als het dan eens goed werkt alleen weer grootmoeder of andere extreme films. Wat een zware ballen zender.
 
Ook hier geen beeld op Free X, alleen geluid sind 4 dagen.
Weet iemand war dat aan ligt??
 
gewoon afwachten ze hebben problemen met de codering.
Zal wel af en toe te heet worden daar.

Math
 
En er was licht ( voor de behoeftigen onder onsLOL)
 
ik denk dat er andere keys zijn er is vandaag nieuwe file voor de bekende joker zetacam te vinden op de bekende site's (freex/dont panic/fullx1/fullx2)
ff met de cas2 er inzetten en licht gaat gewoon aan

vago
 
SID is gisteren veranderd (HotbIrd), we dachten (uit het hoofd) van 132 naar 134.
 
Dat hebben julie helemaal goed Eendenteam en dat uit je hoofd lol
 
met de nieuwe file dont panic,freextv,en full x 1en2 alleen 1 nadeel je kan geen sky italie kijken met tita in de module dat kon met 0.91 wel
 



Hosting Fun

Advertenties

Terug
Bovenaan Onderaan