Ik weet niet of je dat zal helpen' date=' bij een kennis van me precies hetzelfde euvel gehad, de eerste keer hielp het om een nieuwe settingslijst er in te zetten, de tweede keer hielp niets meer, toen moest gewoon Tetracrypt er opnieuw in en daar begon het blok-euvel ook pas na meer dan een half jaar.[/quote']
Hoi Tiger,
We hebben de pentacrypt 1.09 kunnen vervangen door eenzelfde exemplaar, maar het resultaat is hetzelfde, dus vriezen, tjilpen enz. Dit alleen op de gecodeerde kanalen. Vrije kanalen geen ellende en ook Free_XTV werkt probleemloos. Het is iets in de module wat fout is. Deze Xtreme start op met U 1.1 en is een HUCI6500. Die ik heb start op met U 3.0 en is een HUCI6500 PLUS. Weet jij wat het verschil is? De plus versie werkt al 1,5 jaar probleemloos ok met penta 1.09. Als ik de boarden inwendig bestudeer is ie precies gelijk aan de ander. qua settings en chips. Ook de voeding is dezelfde. Waarom deden ze het allebei eerst perfect en is de niet PLUS versie op tilt geraakt? Is daar een verklaring voor?
Greetz,
K.