Freggel1 heeft zijn besluit genomen!!!

freggel1

Addicted Member
Moderator
Waarderingsscore
800
Punten
113
Leeftijd
60
Gezien het feit dat hier de laatste jaren door 2 personen mij het leven zuur gemaakt wordt om een fiets die niet geleverd zou zijn maar wel betaald, heeft mij tot een conclusie doen komen.

Diverse malen ben ik aangevallen, zowel op persoonlijk als lichamelijk vlak, maar de Freggelgrot staat nog!

Namen zal ik niet noemen de 2 betreffenden zullen uit zichzelf vrij snel reageren, maar ik zou als ik hun was hun fort maar eens snel gaan versterken, want zojuist is de "Elite" onder de bosnimfen teruggekomen van een lange harde training om mij voor eens en voor altijd van jullie te verlossen!

Dus heren: U bent gewaarschuwd!!!

Het verslag van de training kunt u hier bekijken. :sniper:

Hahahahaha, geweldig.

Hahahahahahahaha wat ben ik nu bang,brrrrrrrrrrr het is daar siliconen tijd, speltje en alles is lek.

En weer geen fiets, die Freggel snapt het volgens mij niet.

Juist die fiets ja een heel jaar is hij de boel aan het bedriegen jullie om kopen met een bbq ga zo maar door en nu dreigen met deze dames, nou we lusten ze rauw ouwe pik is in alle staten nou...

Kom maar op hoor Ouwe!!!

freggel1;192701 zei:
Kom maar op hoor Ouwe!!!

Hahahahahahaha kom maar op de messen worden geslepen lol...ITS WAR !!!!!!

Behind the enemy lines is in volle gang.

Ik wed dat Freggel wint en Pikkie 2e wordt BT is duidelijk in dit spel de Mol. je hoort of ziet hem niet

Die is wat mij betreft eigenlijk een beetje te stil! :confused:

freggel1;192731 zei:
Die is wat mij betreft eigenlijk een beetje te stil! :confused:

Wordt je nu bang lol,serieus ik weet ook niet wat er aan de hand is freg.

Ik ben ben van niemand bang Pik, maar hou wel bij hoe het met mijn "vrienden" gaat. ;)

freggel1;192734 zei:
Ik ben ben van niemand bang Pik, maar hou wel bij hoe het met mijn "vrienden" gaat. ;)

Ik zeg het gozer ik weet ook niet waar die uithangt?????

Hij zal wel in de zon liggen bakken. ;)

Nee op fun is hij nog wel aanwezig, maar iets in mij zegt dat hij het over het algemeen ook een beetje moe aan het worden is.

BT is duidelijk in dit spel de Mol. je hoort of ziet hem niet
Stille wateren hebben diepe gronden.:biggrin: Ik was de verdediging al verder aan het uitwerken.

Moe, nja soms, maar wel te druk met andere dingen. En vandaag had ik een dagopname in het ziekenhuis, daar keek ik al een paar dagen tegenop dus vandaar dat ik even ondergedoken zat.
Maar toch fijn dat er aan me gedacht word.;)
Ik zal echter vermoedelijk nog wel een paar dagen rustig zijn, dus geen zorg.:biggrin:

Black Tiger;192759 zei:
En vandaag had ik een dagopname in het ziekenhuis, daar keek ik al een paar dagen tegenop dus vandaar dat ik even ondergedoken zat.

Je zag er dus tegen op dat de dierenarts je met dat verdovingspijltje ging schieten?. :biggrin:

Dat is geen pijltje maae een PIJL om een tijger te vellen...

Heb nog een flinke strijder voor Pikkie en Black Tiger gevonden.. Zie hier en hier! :biggrin:

Kijk, dat lijkt verdacht veel op mijn dierenarts, is toch niet vreemd dat dan ik de vlucht op ben gegaan wel? Als de verdovingsspuit niet werkt slaat ze me wel met een van die dingen bewusteloos.... ik kijk wel uit.:biggrin:

Hosting Fun

Terug
Bovenaan Onderaan