Freggel1 stopt als moderator.

freggel1

Addicted Member
Moderator
Lid sinds
5 jan 2003
Berichten
20.170
Waarderingsscore
574
Punten
113
Leeftijd
59
Locatie
Zundert
Na een lange tijd mezelf ingezet te hebben hier als moderator heb ik besloten om deze functie hier naast me neer te leggen.

Het wil natuurlijk niet zeggen dat ik stop met posten hier, daar ga ik lekker mee door. ;)
 
Ik heb "Thanks" geklikt voor je enthousiasme en tomeloze inzet voor het board.

Bedankt daar voor.
 
Volledig mee eens en stop vooral niet met posten!

Grtz.
 
jammer maar er is de laatste tijd ook weinig loos
gr frans
 
@Freggel: Jammer,maar ik begrijp je besluit.

Enkele dingen komen nu in mij op...:Wat ga je doen met al de vrijkomende tijd...???
Heb je voldoende klanten voor 2 X / week barbeque,als tijdpassering...???

En aangezien je aangeeft te blijven posten,zullen we echt nog niet van je af zijn...!!!
Zodat we je wel en wee kunnen blijven volgen... Het ga je goed,George
 
Bedankt voor het vele bijsturen in dit forum.
 
Blij dat je niet stopt met posten, maar jammer dat je gaat stoppen met de mod.
We gaan elkaar zeker nog zien. De verhalen over een box halen in Belgi? zullen mij bij staan, dus je mag echt niet stoppen met posten.
 
Jammer dat je stopt als moderator, maar bij deze ook namens mij bedankt voor je enorme inzet voor dit forum als moderator, het spuien van alle idee?n etc..

Fijn om te horen dat je wel blijft posten, zo kunnen we tenminste blijven genieten van je grappen en grollen en wat dies meer zij! ;)
 
Bedankt voor je grote inbreng en vele muziek tips.
 
Jammer hoor, maar ja het is begrijpelijk. maar jou kennende heb je er goed overnagedacht, en zal je zo je redenen hebben.
Gr Blokker
 
Thanks for all
 
Allemaal bedankt, maar zoals ik al aangaf ga ik nog wel door met posten. ;)
 
:banaan:
De nieuwe Zundertse Trappist smaakt errug lekker, nou gauw naar mijn mandje, en vanaf morgen tja, snik, of... nee we gaan gewoon door met posten, maar ik mag lekker geen ... of *** meer zetten bij een edit.

Mannen het was voor mij de laatste 10 jaar een erg leuke tijd, ik zal hier en daar affentoe wel eens te streng geweest zijn, maar ach wij zijn nou ook eenmaal maar Fre... uhhhh bierdri... of fietsendi..... sjit, emoties... mensen. :biggrin:

Allemaal dank voor de leuke tijd, dingen die ik hier door de postings geleerd heb, en z??r zeker door de gezelligheid met elkaar hier op het forum en de vele BBQ's , waar er trouwens zeker nog meer van komen!!!
 
Hihihihihihihi...

Nou gaan we los!!!
 



Hosting Fun

Advertenties

Terug
Bovenaan Onderaan