Freggelproof???

freggel1

Addicted Member
Moderator
Waarderingsscore
799
Punten
113
Leeftijd
60
Ik zeg niks... :stupid:

[nomedia=http://www.youtube.com/watch?v=pTPFrww6zdA]YouTube - Das sicherste Fahrradschloss der Welt (TV-Spot)[/nomedia]

Logisch zegt ie niets, want een freggel kan ook klimmen dus dit is geen oplossing.:p
Daarnaast wil ik het wel eens zien als meer mensen zo hun fiets beveiligen, heb je toch pech als je als eerst komt en ook als eerste weg wilt.:biggrin::biggrin:

Tja dan word het weer moeilijker he.. Lang leve Conrad!!! :biggrin: :biggrin: :biggrin:

@BT Lang niet genoeg lantaarnpalen in Nederland...

Lang niet genoeg lantaarnpalen???

Ik meen me een nieuwsbericht te herinneren waar men zei dat er hier het meeste staan van heel Europa.

Moet kunnen met die 27 miljoen fietsen hier.

Niet genoeg lantaarnpalen als je aan elke paal 1 fiets moet doen, anders kom je dus dat probleem tegen waar ik het over had.:)

freggel1;211925 zei:
Ik meen me een nieuwsbericht te herinneren waar men zei dat er hier het meeste staan van heel Europa.

Volgens mij staan er in heel verdeeld Belgie (Walonie en Vlaanderen) meer lantaarnpalen dan in Nederland.

Jamaar die branden niet...

freggel1;211935 zei:
Jamaar die branden niet...

Moet er dan veel licht bij om een fiets te jatten? Sta je meteen in de schijnwerpers. :biggrin:

Ik meng me niet in deze discussie jullie weten hoe ik er tegenover sta....lol

Het lastig is dat ik me sleutelbos kwijt bent. Hij woog ongeveer 8 kilo maar ik weet niet meer waar ik hem heb achter gelaten. :biggrin:

Kijk eens bij freggel in de garage, misschien heeft ie hem meegenomen als oud ijzer toen ie vorige keer bij je was.:biggrin:

Tja ik kan het toch niet laten, ik moet reageren het lukt niet me afzijdig te houden, geloof me iedere keer gaat het weer over die fiets het lijkt wel of hij BT wil inwrijven dat hij hem toen heeft opgelicht zie de topic nog hierover.
Sinds ze in het zuiden van het land met name de Freggel grot economisch niet meer zo sterk staan gaan ze steeds meer over op dit soort acties,cq garages leeghalen ik weet het niet meer heb mijn twijfels.....

Ff serieus, vrouwtje was vandaag even boodschappen doen, en komt terrecht bij een fiets die in andere staat was als dat ze hem weggezet had... :[

De fiets stond op een andere plaats, en het voor en achterwiel ook!

De dader is natuurlijk zo vriendelijk geweest om zich zo snel als dat hij of zij kon uit de voeten te maken, want men kent blijkbaar Freggel, want fietsen gaat met de fiets van krap een half jaar oud niet meer lukken, en kom ik de dader ooit tegen... ???

Iedereen heeft in deze tijd toch wel 1 of andere verzekering? Wij helaas voor de fiets alleen voor diefstal, en niet casco...

Dus mocht er nog iemand zijn die zich geroepen voelt om een slot te testen, dan mag je de fiets komen jatten. ;)

Freggel1 dit vind ik voor vrouwtje echt erg en dit meen ik, kan je boosheid begrijpen, hier werd pas in de tuin nota bene de brommer van mijn dochter gejat,en geloof me als ik ze te pakken krijg pfffffff kunnen ze beter het land verlaten.

pikkie;212099 zei:
en geloof me als ik ze te pakken krijg pfffffff kunnen ze beter het land verlaten.

Pikkie, ik mag het eigenlijk niet zeggen, maar ware het niet beter dat we ze het land al niet ingelaten hadden???

Ik hoop niet dat het zo is, maar ik heb aangifte gedaan bij de polite, maar achteraf had ik dat beter niet gedaan, en de 2 sleutels ingeleverd, want daar is de fiets wel voor verzekerd...

Maargoed, zo zitten we niet in elkaar, hij staat voor reparatie bij de fietsenmaker, als dat tenminste nog lukt.

Hosting Fun

Terug
Bovenaan Onderaan