FTD: Updaten niet mogelijk tot ongeveer 17:00

jack

Addicted Member
Special Friend
Lid sinds
15 aug 2002
Berichten
7.225
Waarderingsscore
0
Punten
0
Leeftijd
63
Helaas wou ik net FTD effe updaten en hij download ook netjes de pakketjes maar ik zag daarna geen nieuwe postings,, dus effe op het FTD forum gekeken waar ik dit las.

Dus waarschijnlijk ben ik die postings nu kwijt,, vind het niet slim want wie leest er nu eerst op het forum en gaat daarna dan ppas FTD updaten.

Dus voor wie nog niet geupdated heeft: wacht tot er op hun forum staat dat alles weer goed werkt:


Dit staat op het FTD Forum :






Updaten niet mogelijk tot ongeveer 17:00....kan ook later worden...of kerst
Er worden zo dadelijk werkzaamheden uitgevoerd aan de FTD servers en dus moet FTD zo dadelijk even plat

Heb geduld, alles zal weer goed komen

Sluit ramen en deuren, zet zandzakken voor de deur en stem af op de lokale rampenzender

Er wordt een nieuwe server bijgezet zoals al eerder door FTD aangekondigd
Eerder deze week is er al een klein onderhoud geweest om dit voor te bereiden
De server is binnen en wordt geplaatst, maar dit gaat toch minder snel en goed als verwacht

Geduld dus nog even en we laten vanzelf weten of het gelukt is
 
Inmiddels werkt het weer maar rond middernacht zal de server aangesloten worden dus dan gaat hij weer 1 of 2 uurtjes plat.
 
Ahja, klopt de nieuwe server. Voor mij geen probleem, ik update meestal toch pas 's nachts en dan is het ook lekker rustig, wilde ik trouwens net gaan doen, effe proberen.:)

Kijk ook nog een mooie melding:
"FTD is tijdelijk niet beschikbaar. Zesde server wordt bijgeplaatst. Een ogenblik geduld a.u.b. zowel middels een popup waarbij je op OK kunt klikken, alsook rechtsonder in dat groene mededelingenblokje van het FTD programma.
Toch weer handig die nieuwe 3.8 dat ze er ook dit soort mededelingen nu mee kunnen versturen.
Ik probeer het om een uur of 1.30 wel weer eens ofzo.
 



Hosting Fun

Advertenties

Terug
Bovenaan Onderaan