FTP met standaard Xbox mogelijk?

crazymotha

Addicted Member
Special Friend
Lid sinds
15 aug 2002
Berichten
2.322
Waarderingsscore
0
Punten
36
Leeftijd
68
Weet iemand of het mogelijk is om een originele Xbox een FTP verbinding te maken.
Ik heb IP, Sub en DNS ingevoerd maar kan geen FTP verbinding opzetten, welke poort wordt gebruik? Niet standaard poort 21 ?.
Is hier een naam en password voor nodig?
Of is FTP alleen mogelijk als de Xbox gemod is?

Wie helpt me even uit de brand?.
 
En dan bedoel ik met name dit stukje,

Before you will be able to FTP into your XBOX you will of course need to be running something like EvolutionX, if you don't have this then see Our Installation Disk for more details.

Grtz Hangslot
 
Kijk daar heb je wat aan... ben een leek op dit gebied.
Ga ik maar eens opzoek naar dat proggie.

Bedankt nogmaals.
 
Ben benieuwd of Evolution-X ook werkt op een originele x-box.... heb het stukje nog niet gelezen, maarja, het loont zich gewoon om een xbox effe aan te passen.:)
 
Naam is xbox en het paswoord ook.
Die van mij zit een modchip in,weet dus niet of het op een org xbox werkt het ftp`n.


http://www.xbox-scene.com/
op de forum daar vaalt veel informatie weg te halen.


Grz Phantom
 
EvolutionX werkt alleen op een omgebouwde x-box. Er zijn tegenwoordig veel modchips en zelfs modchips waarbij geen soldeerkunsten aan te pas hoeven te komen.

Gewoon ombouwen! Je hebt er veel profijt van.
 
naar een standaard xbox kan je niet ftp?n omdat de xbox hier geen software voor aanboord heeft.

naar een gemodde xbox kan je ook niet ftp?n omdat er feitelijk niets is veranderd dan de chip dus ook geen ftp server software.

maar als je op een gemodde xbox het evolution-x dashboard laad dan kan je er wel naar toe ftp?n omdat die software een standalone ftp server in de background draait.

om evolution-x te draaien heb je zowieso een omgebouwde xbox nodig, of een modchip of je moet je tsop flashen ( je orginele bios, dit raad ik af) voor het ombouwen met een alladin II chip compleet met installatie ben je ongeveer 80 euro kwijt en het is het geld meer dan waard, je bent ook in staat er een andere hardeschijf in te stoppen en daarop games te "backupen hehe"
en divx af te spelen etc.

als je je xbox wil om hebben gebouwd stuur mij dan gerust een pm dan heb ik wel een adresje voor je.

Groeten,

David
 
Of als je zelf goed kunt solderen, ja GOED want er zitten wel verschillen in de type's xbox en daardoor ook de soldeerpunten (die soms wat lastig zijn voor een beginnend soldeerder), dan kun je hem ook zelf modden.

De Aladdin 2 chip kost iets van 35 euro en als ik het goed heb zijn het maar 4 of 5 draadjes.
 
naar een org xbox kun je wel ftpen met de 007 hack
007 jamesbond game
 
klopt maar dan kan je nog niet veel

een Xbox ombouwen is niet moeilijk de mods van nu
daar moet maar 1 draadje worden gesoldeerd
en de pinheader natuurlijk maar dat zijn grote punten dat is het probleem niet
en op de achterkant van het moederbord
zit een alternatief voor het D0 punt (dat 1 draadje)

de Akira is een 1 MB modje en kost 24 euro (simpel maar goed)
en de Xenium is een 2 MB modje en kost 55 euro
ik moet zeggen de Xenium is wel top
hij heeft een eigen menu en je kunt dan de mod flashen en een backup maken van je eeprom en niet te vergeten je HDD locken
plus je kan van 4 biosen opstarten
maar je speelt er geen app of game extra mee af

en als je hem dan omgebouwd hebt dan even naar
www.xbchelp.com om Xbox connect de downloaden
en dat een clan maken (de duck bende) of zo iets
en dan gamen !!!!!halo!!!!!! Yes
 



Hosting Fun

Advertenties

Terug
Bovenaan Onderaan