Fun Euri wijzigingen

Black Tiger

Addicted Member
Administrator
Moderator
Lid sinds
8 feb 2001
Berichten
34.884
Waarderingsscore
1.038
Punten
113
Leeftijd
60
Locatie
State Penitentiary
Beste mensen.

Zoals jullie weten hebben we al een tijd de Fun Euri.

De ontwikkelaars van de originele Fun Euri hebben echter wat mot gekregen en zijn uit elkaar gegaan. Vandaar dat dus het vorige probleem waarbij zowat iedereen zijn bank euri verloren had die daar euri op het staan, niet gefixed is geworden.

Gelukkig zijn de Fun Euri er uitsluitend voor de lol als extra leukigheidje en hebben ze geen waarde.

We hebben echter wat updates moeten uitvoeren en daardoor werken de Fun-Euri niet meer in de Arcade, in elk geval niet als je iets wint.:)

De bedoeling is nu om de Fun-Euri te upgraden naar de nieuwe versie die de ontwikkelaar samen met een ander heeft gemaakt.

Daar kleven echter wel risico's aan.

De ontwikkelaar zegt dat upgraden vanaf het oude naar het nieuwe systeem geen probleem zou zijn en dat er niets verloren zou gaan. De ervaringen liggen echter soms anders.

Dus het is verstandig dat iedereen in elk geval Fun-euri die nog op de Fun-bank staan weer "opneemt", want de Fun-Bank gaat verdwijnen in de huidige vorm.

En daarna is het dan maar hopen dat de rest van de Fun-euri bewaard blijft.

Maar als het dus mis gaat, dan zijn het de ontwikkelaars schuld en niet ik.:biggrin:

Verwachte update datum.... komend weekend.

 
Bedankt voor de melding BT!

Ik heb ze al teruggestort.

 
Ik heb rap mijn tegoed opgenomen, want anders kan ik de 2 zojuist aangeschafte fietsen niet betalen. :biggrin:

 
Ik heb ze al teruggestort.
Ik zie thans bij jou nog 66 cent op de bank staan en bij freggel1 nog 78 cent dus bedankt voor de fooi! :biggrin:

 
:biggrin::biggrin::biggrin::biggrin:
 
Nou heb het meeste er ook af dus raad de rest aan het er ook af te halen anders eet de Fun bank directeur BT het allemaal op.

Zoals bij alle vorige keren ook al gebleken is.:knipoog::megafoon::tong2:

 
bedankt voor de fooi!
...
Zie het maar als een kadootje, maar daar komen we nog op terug!

 
Tja Aart44 en freggel1, een bankdirecteur moet immers ook ergens van leven. :schieten::biertje::biggrin:

 
Volgens mij dienen bankdirecteuren dat minimaal i.p.v. een bonus te ontvangen.

Ik laat mijn Euri's lekker daar staan, ik heb toch al zat. :biggrin:

MultiEuri

 
Haha Multispeed, da's een goeie, jij hebt niet eens Fun-euri's op de Funbank. Die wat jij hebt zitten allemaal in je Fun-euri cash-portemonnee.:biggrin:

 
Kan je nagaan wat ik van de bankwereld snap.:biggrin: :biggrin:

Multischuld

 
Maar BT, jij hebt zelf momenteel nog dit op de Fun Bank staan:18.039.393,79

Moet je dit niet eens opnemen dan, anders ben je ze misschien kwijt?

---------- Dubbelpost automatisch samengevoegd om 05:00 uur ----------

Ikzelf heb alles alweer vergokt:biggrin:, dus dat nodigt weer uit tot nieuwe postings mijnerzijds;)

---------- Dubbelpost automatisch samengevoegd om 05:04 uur ----------

Hé, door bovenstaande mededeling heb ik alweer 5 Euri binnen gehaald!:biggrin:

 
Jaja.

Dirk Scheringa is er niks bij.

BT met zijn miljoenen op zijn eigen bank.

En straks is "ineens" alles weg.

Zou me niks verbazen als straks blijkt dat BT een van die grote investeerders is in Dirk's nieuwe bedrijf DS Factoring.

Dus fun-wanbetalers pas maar op, ook met de fun euri valt er niets meer te sjoemelen straks.

 
:biggrin::biggrin::biggrin::biggrin:
 
Sjoemelen was toch al erg moeilijk Mas3, daarnaast telde de Fun Bank uiteraard rente, want immers, een bank beheren klinkt als werken, is dus vermoeiend, kost dus geld en dat moet ergens vandaan komen. Toch?;)

Hoe die miljoenen na vorige bug op mijn rekening zijn gekomen is mij uiteraard een raadsel.:rolleyes:

Maar ga er maar van uit dat de euro op mijn Fun Bank Rekening zijn weggesluisd... ik bedoel opgenomen zijn, voordat de update plaats zal vinden.:biggrin::biggrin:

 
  • Leuk
Waarderingen: Peer
Verwachte update datum.... komend weekend.
Hoi BT,

Kan ik alweer wat op de Funbank storten of moet de update nog komen?

 
Ik weet niet of dit wel zo verstandig is om dit nu aan ( ome) Black Tiger te vragen, want ik heb iets gehoord dat de Zware jongens bij hem op de koffie geweest zijn...

Ik heb mijn tegoed opgenomen en er een paar nieuwe fietsen van gekocht, en de rest zet ik om in bier!

Ik zou maar zuinig zijn op dat beetje...

 
:biggrin::biggrin::biggrin::biggrin:

Bedankt voor je advies!:klappen:

 

Hosting Fun

Terug
Bovenaan Onderaan