fun kaart

W

wanting

Is de fun kaart in GW formaat volledig hetzelfde als de kaart met externe chips? Met funprom en cardwriter spreekt men steeds maar van een interne en externe eeprom en aangezien een fun kaart in GW formaat per definitie geen externe eeprom kan hebben...

Heeft deze kaart 2 ingebouwde eeproms?

 
Ja, de wafer is functioneel hetzelfde als de smd/pic uitvoering.

Trouwens, een ordinaire gw heeft toch ook een externe eeprom in de vorm van een 24c16?

 
Bedankt voor het antwoord; weet je toevallig ook of deze kaart te prg valt met de Multiprog 2001XL en Cardwriter 1.70?

 
Met de multiprog zou het moeten kunnen, of dat met cardwriter gaat weet ik niet maar met de speciale soft voor de multiprog zou het een eitje moeten zijn.

 
Is een funcard (wafer uitvoering) ook te programmeren op een VP-2 van ome willem?

Ik wil een funcard aanschaffen, maar weet niet of ik eerst een nieuwe programmer moet kopen.

 
VP-2 lukt niet, deze ondersteunt geen atmel processoren.

VP-20 is prima, dit is het type met 2 of 3 jumpers (3 jumpers bij de 3,5 / 6Mhz. schakelbare) en het "wip wap" schakelaartje voor de keuze tussen phoenix en ludipipo/JDM.

Peter.

 
Dan heb ik een VP-20 (Inderdaad een wipwap schakelaar).

Gelukkig.

Nu een paar funcards aanschaffen.....

 
met de vp2 kun je een funcard proggen als je de vp2 admel hebt die kun je herkennen aan het handeltje en drie jumpers een bij het kristall en twee bij het handeltje als je maar een jumper hebt is het niet mogelijk je kunt bij willem een admel progger kopen voor ik dacht 35 piek mischien nu wel goedkoper deze moet op de paralelle poort en of je koopt de vp20 die kan ook op de laptop

neem anders eens contakt met willem op wat de voordeligste mogelijkheden zijn willem heeft ook de plastic funcard

en sinds kort ook de silver ds9 kaart die kan wel met de vp2

 
zit ik druk een antwoord te typen staat het eral

die trage telefoonlijding ook pagina was nog niet in zijn geheel binnen kan gebeuren wat betrefd die vp20 dat staat op de onderkant op de print en er zitten drie transitoren op en op de vp2 admel maar twee

groeten herbies

 



Hosting Fun

Advertenties

Terug
Bovenaan Onderaan