funcard bagger

Status
Niet open voor verdere reacties.
S

Sathunter10

Het werd weer eens tijd om, met de veelbelovende funfiles van tegenwoordig, mijn funcard op te waarderen en wat krijg je dan? Alleen maar een niet werkende kaart! Zijn er tegenwoordig nog files die nog wel werken? Voorheen had ik altijd die files van Jack, maar die is nu ook met de noorderzon vertrokken. Misschien dat iemand een paar steekwoorden kan noemen zodat ik weet waar ik het beste naar kan zoeken, zonder dat ik bagger in m'n receiver duw. Alvast mijn dank.

Je weet dat er hier geen link of antwoord gegeven mag worden
op jouw vraag !
Ga naar Google en tik in wat je zoekt en vind !
Sleutelwoorden : Doe , Digitalus , Locutus , FookFiles en de rest verzin je zelf... okee ?

Cya ...

Zie dat je wel veel leest hier ook.
Wist niet dat ik vertrokken was naar de noorderzon. hehehe

Ach Green Hornetje wat reageer je weer kinderachtig!! Ik vraag alleen om sleutelwoorden en niet om een link! Hoe voel je je nu?

@Sathunter10

MAAR het werkt wel.................................

Wat gaan we godverdomme nou weer beleven !
Ik geef je een paar hints omdat je zelf te besodemieterd bent om te zoeken en dan NOG ouweteringhoeren ,nou van mij hoor je niks meer !

@Sathunter

Zoals jij op Green Hornet reageert zo een reactie, da's pas bagger.

@The Green Hornet

Maak je niet druk om zo een asbak dat is ie niet waard.

stjonge stjonge wat een gezeik over files,, met de sleutelwoorden van green hornet kan je alle files vinden die er maar zijn op het net.

Volgens mij heeft die eikel zwart beeld omdat die nog niet begrijpt dat het meeste niet meer te ontvangen is.

Lekkere binner komer bij je eerste post,, is zo wie zo al een stomme vraag als je de regels zou hebben gelezen.

Geen links hier naar key sites.

Reageer maar niet meer op die Jongen , volgens mij wil die alleen maar de boel opnaaien ,wat een rare manier van reageren ik kan er nog niet over uit ! Tsssss ...... Jammer hoor ....

Cya ...

Nou nou zeg... Green Hornet toch.. ben je boos pluk een roos zou ik zeggen... En vloeken doe je maar in de kerk.

@Spirit
Maar nu even serieus... Nee die files van Tony en al die andere namen die hier taboe zijn werken niet op mijn omgebouwde Irdeto CAM. Ik heb nog zo'n oude Irdeto CAM met Mascetti software erin. Blijkbaar werken die files daar niet op behalve die files van Jack. Graag had ik dan ook willen weten in welke richting (vandaar ook de opmerking steekwoord) ik moest zoeken om dan toch die files te vinden. Ik denk dat ik ze dan toch maar handmatig moet editen want kennelijk zijn die files er niet meer. Dus vandaar mijn vraag.

Nou ik kan de reactie van The Green Hornet wel begrijpen.

@Sathunter10

Je excuses aanbieden is zeker niet je sterkste kant?

Je kunt mijn reactie ook wel begrijpen neem ik aan. Ik stel volgens mij een normale vraag waarop ik impliciet als antwoord krijg 'zoek maar in Google om dat en dat en dat... domkop!' Alsof ik daarom vraag! Dat kan ik natuurlijk zelf ook wel bedenken en had die links natuurlijk zelf al lang gevonden. Dus vandaar ik die steekwoorden bagger noemde want het werkt simpelweg niet. Maar jah, om nu mijn excuses aan te bieden... als ik nu zie wat ik van verschillende members naar mij toegeslingerd krijg denk ik ook van 'bekijk het even'.

Ik kan jouw reactie totaal niet begrijpen.
Er word om sleutelwoorden gevraagd, Green Hornet voldoet aan de vraag en geeft wat sleutelwoorden aan die je bij google kunt gebruiken en waar je zat mee kunt vinden en dan is het weer niet goed?
Snap ik dus ook totaal niet, er mag ook wel wat dankbaarheid getoond worden voor pogingen die gedaan worden om iemand te helpen.
Als ie nu gezegd had "zoek effe op google dan vind je genoeg" dan had ik jullie gelijk gegeven, maar hij geeft er voldoende steekwoorden bij. Als dat niet je bedoeling is moet je duidelijker omschrijven wat je wilt.

Ga maar eens bij Luxe satelliet kijken en Belgie. Is ook een steekwoord of wist je dat ook al?
Pffff. 5 postings vanaf 1 september en dan zo'n poeha maken over zo'n kleinigheid. Bahbah.

Ja, weer een bedelaar die niks toevoegt aan dit forum, en nog bijdehand ook nog...

Je weet vast wel hoe ik hier over denk.

@The Green Hornet

Laat je niet opnaaien, jij kunt er niks aan doen dat hij de sleutel woorden niet probeerd....lol

GR Fred.

@Blokr

Sorry voor m'n taalgebruik maar was even van slag...ik had er gewoon niet op gerekend dat ik afgezaagd werd ... sorry !

Cya ...

Als duck "nuts" heeft dan verwijst ie per direct Sathunter10 naar de eeuwige banvelden.

DIT is echt niet normaal, dat dit getollereerd wordt.
Een beetje gallen allah maar dit ????

De reaktie van Greenie daar heb ik begrip voor inclusief zijn krachttermen.

Status
Niet open voor verdere reacties.

Hosting Fun

Terug
Bovenaan Onderaan