funcard bagger

Status
Niet open voor verdere reacties.
Oh ja, ik zou meteen gebanned moeten worden nu!! direct!! meteen!!! Jullie hebben helemaal gelijk!!

@Satcunter10

Van mij hoef je niet gebanned te worden hoor echt niet ik snap alleen niet waarom je zo fel reageerd op mijn antwoord.

Als jij al die links zelf al gevonden hebt en je Files bewerkt en het werkt nog niet dan kan niemand er toch wat aan doen ?

Ik wil nogmaals mijn excuses aanbieden voor mijn taalgebruik(alleen niet aan jou !)al vraag ik me wel af waarom je zelf met een nogal degenererende vraag kwam (over de Funfiles)en dan wel een fatsoenlijk uitgekouwt antwoord verwacht ?(wat je naar mijn idee wel gekregen hebt)verder denk ik dat je niet eens weet dat Premiere over is naar Nagra2 en alleen maar naar files komt vissen als er te veel zwart is op je scherm.....(1x in de drie maanden) geeft verder effe niks natuurlijk maar ga nou niet net doen of je het uitgevonden hebt !

nOOb !

De nieuwe key is:

OA : de ei ke lv an 20 03 ha

Kun je met ISVedit invoeren.

Oh is dat alles,,

Bedankt Patrickkkkkkkkkkkkkk
Neem een biertje van me :)

Tja Duck het was rustig tot zo'n member komt en hier de boel even wil opnaaien ik denk dat we met zijn allen deze persoon moeten doodzwijgen gewoon niet meer op ingaan.

Respect is bij dat soort mensen ver te zoeken en over een paar dagen zitten ze aan tafel zich vol te eten en dan zijn ze zo geweldig bah...

De Pik is boos... en verdrietig..

Jongens, laat je niet gek maken, straks zegt ie dat ie seca 2 open heeft en de beer is weer los.

Ik zeg maar zo als twee honden vechten om een been gaat C? ermee heen. Ook dat moeten we niet hebben.

Gewoon draadje dicht gooien.

Groet Aka

laat het daar nu maar bij
hij zal zen lesje wel geleerd hebben en ik denk ook dat hij van vele geen hulp meer kan verwachten
eigen schuld
maar ik ben behulpzaam en zal je wel helpen
dus je doet het volgende en je hebt weer beeld
neem gewoon een ABBO
en jack hoe is het weer daar bij de noorderzon?

ssssssssssttttttt Jack ligt in een Eskimo hut op een ijsbeer velletje en een biertje..

Yummy en geen probleem met dat die te warm is,, en dan nog die eskimo dames,, die zijn pas echt warm hehehe

een voordeel heb je dan al je biertjes zullen altijd ijskoud zijn
proost

Originally posted by patrick z
De nieuwe key is:

OA : de ei ke lv an 20 03 ha

Kun je met ISVedit invoeren.
je bent 2 letters vergeten op het eind moet 2 maal ha komen dat is de juiste key

nog meer bagger:

1: resitance is futail....borgcube
2: ucds
3: ff wrijven over de lamp...alladin
4: rmosc
5: ROOD.....stophier
6: satkoos
7: ariotx
8: laurals
9: Dr. diq
10: EsaEE
11: het heeft met seks te maken....Felacio
12: vroem vroem, yamaha....oh nee t,is een duw....
13: Gozosat
14: i tough i saw a pussycat, hoe heet tie nou ook al weer?
15: trap me naar...kliklop
16: Krijg toch allemaal de klere val voor mij part allemaal dood... siske de ... Althans daar moet iets komen
17: een paar letters uit het alfabet...rggfvvnkgffcdt
18: persoonlijk bericht...pm

en er is nog zoveel meer, lukt het de eerste keer niet dan wellicht de tweede, de derde, de vierde, de vijfde, of misschien pas de honderste keer!

je geeft alles door wat heb je nog over? merykrismas.
Sathunter10 ,beter de keys self invoeren met isvedt en dat heeft
patrick z gezegt

Sathunter10 welkom op de forum met je gezeik
grtz roufa!

beste sathunter10

Deze zin zegt mij genoeg

ik moest zoeken om dan toch die files te vinden. Ik denk dat ik ze dan toch maar handmatig moet editen want kennelijk zijn die files er niet meer. Dus vandaar mijn vraag.

Jij moet alleen kant en klare files hebben, want je bent nog te lui
om werkende files, die je schijnbaar hebt even bij te werken met goede key's.

rgds

Ed

Het is toch wel erg dat er gesmeekt wordt om file,s, ( dat niet mag ) !!!
Neem een loggertje en schrijf zelf een de file,s , da,s pas hobby.

Originally posted by raptorr
je bent 2 letters vergeten op het eind moet 2 maal ha komen dat is de juiste key

Ja ok dat klopt,maar da kan nie omdat je dan 9x een paar krijgt,en hij werkt alleen maar met 8x2

gr,

Jongens jongens....wat een drukte om niks, binnenkort hoef je helemaal geen funkaarten meer te maken want dan is nl. alles zwart!!!!! Ds neem het er nog ff van zou ik zeggen....

greetz van el ratto de Sat...

Status
Niet open voor verdere reacties.

Hosting Fun

Terug
Bovenaan Onderaan