funcard bagger

Status
Niet open voor verdere reacties.
Hij kan natuurlijk ook even zijn decoder voorzien van nieuwe firmware, dan kan hij gelijk zijn baggerkaarten aan de kant gooien.

Hallo,

Ik post hier nooit maar lees veel, maar wat in draadje afloopt vindt ik wel erg vreemd. De meetsen hier, inclusief de super managers, hebben ooit een key zelf geschreven. Iemant helpen staat dus niet hun woordenboek omdat ze zelf alle site's afwerken om maar aan key's te komen. Daar op dit moment in het openbaar geeb key's of informatie bekend wordt gemaakt die het beeld weer doet oplichten. Worden alle postings van newbies de grond in geboord van wat moet je hier.

Als alle, die menen dat ze er verstand van hebben, werkelijk samen zouden gaan werken om het beeld weer doen glanzen. Dan zouden alle aanbieders (providers) de uitzendingen kunnen stoppen.

Als jullie echt menen dat beveiligingen die niet gekraakt kunnen worden door GOD zelf geschapen zijn. Droom dan verder.

Systemen zijn geen toverdosen. maar door mensen handen ontworpen systemen. Wat door 1 mens is ontworpen kan door 100 mensen worden verbeterd.

Computerfruts (Die nieuw is in deze techniek, maar weet dat geen enkele computersysteem is te beveiligen).

Dream on computerfruts.

Nog zo een die denkt dat coderingen op commando gekraakt worden..........

Rolo

Rolo,

Ik denk dat je mijn verhaal verkeerd op pakt.

Ik zeg niet dat iemant voor mij de boel moet oplossen.

Mijn werk is het om systemen te beveiligen, ook met chip kaarten. Dit zijn absoluut geen toverdosen elk systeem is te kraken. Daarbij is de oplossing, achteraf, vaak kinderlijk eenvoudig.

Als wij werkelijk weer beeld willen hebben moeten we de programmeur te slim af zijn.

Wie durft hier zijn kennis te delen met een ander. Want kennis overdracht is leren. En wat jij niet weet, weet een ander.

Het huidige systeem is alleen te kraken door samen werking.

Wie durft die samenwerking aan?

Ik snap je verhaal wel, maar dit is zelfs voor en door een leek te verzinnen. Mijn werk is niet het kraken en het doorpluizen van een computersysteem. Wel een hobby. Lukt ook vrij aardig.
Mijn werk is ook niet het kraken van coderings systemen, maar ook dat schijnt velen te lukken.
Ik zou graag informatie delen en verstrekken, maar om de doodsimple reden dat ik geen idee heb hoe alle "2" systemen inelkaar steken kan ik geen info verstrekken en dus ook niet delen. Net als nog 100.000-zen-den anderen. De wil is er, maar nog geen weg!
Degene die het wel begrijpen zullen dit echt niet zomaar delen. Die kijken allang en proberen er eerst een financieel leuk slaatje uit te slaan. En dat is best te begrijpen vind ik. Ben het er totaal niet mee eens, maar snap dit maar al te goed.
Ik snap best dat je zelf ook graag zou willen helpen, maar denk dat je het er zelf ook aardig moeilijk mee zult hebben. De "2" systemen zijn niet door debielen geschreven en getest, dus zal ook niet zomaar open liggen.
Maar ik hoop dat ik er helemaal naast zit en dat jij binnenkort met de verlossende woorden komt!

Suc6 met je nieuwe hobby en welkom bij de club!

Als het zo simpel lag, computervreter.....

Maar dat is het niet.

De meeste coderingen zijn niet gekraakt maar geopend door inside information van mensen die bij de firma's werkten die codeersystemen installeerden of apparaten uitleverden.

Daar deze 'lekken' zo goed als gedicht zijn en er forse rechtsvervolging op lekken staat is het niet een kwestie van samen zijn we sterk of meer van dat simple minded phylosophy maar van vergaren van hoogwaardig intellectueel eigendom.

Daardoor zullen alleen de mensen met een hoog iq en de nodige technologische hulpmiddelen (denk aan clusterservers) zulke coderingen weten te kraken.

En je kent het geheim van de smid he, als je iets beter kan of beter weet dan een ander ga je dat niet zo maar op straat gooien.

Rolo

waneer gaat de kleuterschool weer open 5 januari zeker tjonge jonge wat een stel kleuters hier zeg help elkaar in plaats van elkaar af te zeiken mensen zijn er om elkaar te helpen dacht ik
en dat schelden ook waar slaat dat op gewoon te zielig voor woorden

@computerfruts: het gaat helemaal niet om zoals jij stelt niet te -willen- helpen maar te -kunnen- helpen.

Daarbij helpt eenieder graag, maar velen (waaronder boardmoderatos) niet naar het zoeken naar kant en klare files.
Dan helpt het ook om de regels eens te lezen als je al gaat posten, want dan had je ook gezien dat keys hier niet geplaatst -mogen- worden.

Samenwerking is leuk, maar kan hier nog maar beperkt en al helemaal niet op de manier door effe files aan te gaan wijzen.

Het is te merken aan de uitloop van deze posting dat de moderators vanavond geen tijd hadden om op het board te komen.

Doch dat is snel verholpen bij deze. Posting gaat op slot en verplaatst worden naar off-topic.

Status
Niet open voor verdere reacties.

Hosting Fun

Terug
Bovenaan Onderaan